Autor Wątek: [NAD] KPA Kemper Profiling Amplifier  (Przeczytany 29584 razy)

Offline Lothar

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 491
  • Ibanez <3
    • Spaceshark's Lair
Może to wina moich słuchawek. Puściłbyś szum bugery przez nie? Parę godzin wystarczy pewnie żeby je rozegrać.

pytanie:
da sie sprofilować VST?

Da się.
« Ostatnia zmiana: 14 Lis, 2013, 14:04:12 wysłana przez Lothar »
facebook.com/EnolyBand

Rób perke.

Offline escape_artist

  • Pr0
  • Wiadomości: 903
  • Drę morde oraz zabijam szałtę. Majkel Patrz Wyżej!
pytanie:
da sie sprofilować VST?

Jak go puscisz na paczke z mikrofonem to tak :D EDIT: W sensie sygnał. Wiesz o co biega
« Ostatnia zmiana: 14 Lis, 2013, 14:10:34 wysłana przez escape_artist »
||Po prostu troche sie przyczepiliscie szczegolow zupelnie nie istotnych w tym momencie... || !!!!MAJKEL RÓB CEBULE!!!! ||Początkujący treser Lewiatanów ||

Offline Dun

  • TW
  • Gaduła
  • Wiadomości: 424
Brace yourself, Sify zaraz będzie sprzedawał Ultrę. :D

@Sinquest - no własnie, stoisz w miejscu, bo nie zrobiłeś nawet profilu pod siebie. A gotowcami z neta to można sobie IMO w 99% przypadków co najwyżej podetrzeć to i owo.


Uroki cyfry, ot co. ;)

Offline sinquestsound

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 179
  • Tekst osobisty
    • SinMix
Brace yourself, Sify zaraz będzie sprzedawał Ultrę. :D

@Sinquest - no własnie, stoisz w miejscu, bo nie zrobiłeś nawet profilu pod siebie. A gotowcami z neta to można sobie IMO w 99% przypadków co najwyżej podetrzeć to i owo.


Uroki cyfry, ot co. ;)
Dokładnie, będzie czas to zrobię, teraz przeglądam to co zrobili inni płatne/darmowe. Tak czasami się zastanawiam a na co mi to wszystko? Trzeba wszędzie pisać że Bugera jest do dupy Najlepsze wzmaki to 5150 i Mesa idealny stosunek cena jakość to JCA. Kemper jest perfekcyjny w tym co robi! a jego idealnym uzupełnieniem jest AXE. Chcesz być lubiany trzymaj się tej prostej zasady ;)

Pozdrawiam,

Offline Musza

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 163
pytanie:
da sie sprofilować VST?

Jak go puscisz na paczke z mikrofonem to tak :D EDIT: W sensie sygnał. Wiesz o co biega

bez tego też się da

@singestsound, kupienie/ściągnięcie profilu 6505 na Mesie z V30 i SM57 nic nie da, bo oczywiście po drodze jest pomieszczenie, ustawienie mikrofonu itd. Przekonasz się o co chodzi jak zrobisz własne profile, wtedy się dopiero bardzo zbliżysz :)
« Ostatnia zmiana: 14 Lis, 2013, 15:06:05 wysłana przez Musza »
facebook.com/Musza.MorningWood

Offline y

  • Pr0
  • Wiadomości: 554
  • nisko albo jeszcze niżej
...i dokręcenie tego pod konkretną gitarę/przetwornik/sygnał/sposób grania/artykulacji/mix...

Offline sinquestsound

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 179
  • Tekst osobisty
    • SinMix
Cytuj
@singestsound, kupienie/ściągnięcie profilu 6505 na Mesie z V30 i SM57 nic nie da, bo oczywiście po drodze jest pomieszczenie, ustawienie mikrofonu itd. Przekonasz się o co chodzi jak zrobisz własne profile, wtedy się dopiero bardzo zbliżysz :)
nie no na to liczę ;) i to jest jedno, druga sprawa to wykorzystanie Kempera do rempu podczas miksowania "materiałów powierzonych" i tutaj do dyspozycji mamy tylko profile darmowe/płatne oraz wykonane samemu ;) Nigdzie nie napisałem że Kemper jest zły, a to że jebie cyfrą DLA MNIE też nie traktuję jako -/+. Jest wiele filmów na necie i wsumie na jednych gra tak samo na innych inaczej. W każdym razie u Ciebie @Musza słychać cyfrę u mnie do tej pory też słychać. Po profilowaniu... ja nie wiem, zobaczę ;)

pozdrawiam,

Posty połączone: 14 Lis, 2013, 16:11:58
Mały offtop: coś dla fanbojów AXE FX II http://www.brickwall.pl/index.php?threads/fractal-axe-fx-ii-brzmienia.387/
Pozdrawiam,

Posty połączone: 14 Lis, 2013, 19:45:45
tutaj DI i fragment z real wzmaka: http://www.brickwall.pl/kemper/

BTW
W mojej próbce z SC 1 to Kemper 2 to real wzmak.
Pozdrawiam,
« Ostatnia zmiana: 14 Lis, 2013, 19:45:46 wysłana przez sinquestsound »

Offline sinquestsound

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 179
  • Tekst osobisty
    • SinMix
Męcz tego Kempera, ja fanem cyfry nie jestem, ale słyszalem to w porównaniu z Recitfierem przez chwile(i to chyba był profil z neta, a nie klonowane) i IMHO daje rady. Jest to jedyna cyfra jaką mam na celowniku, bardzo fajne urządzenie, to jest w końcu coś, nie tam jakaś moda na axe fx.

pomijając cenę bo jakoś bym uzbierał to tak, sama koncepcja profilowania a nie symulowania przekonała mnie do Kempera! Nagrywam temat wypożyczenia ze 2 paczek i paru wzmaków i jedziemy!

Pozdrawiam,

Offline ITHMW

  • Pr0
  • Wiadomości: 986
...chciałbym mieć takie problemy z Kemperem :), a tak muszę się bujać z POD'em którego wszyscy wychwalają i kręcą takie zajebiste brzmienia  :facepalm:  - co nie ruszysz w POD'zie i tak brzmi podobnie.

singestsound - zgodzę się, że "jak ja to nazywam" w końcówce brzmienia kempera słychać w małym stopniu cyfrę, ale i tak kemper morduje stary...  ...nawet bardziej mi pasuje bo piece lampowe mają tendencję do siarki gdzie kemper, tak jak to ujęliście jest mix friendly, bardziej tight.

Nie zazdroszczę Lotharowi, czy Muszy, czy komukolwiek, ale chciałbym być w posiadaniu tego wynalazku bo POD to kiła, którą trzeba dopalać by z tym żyć :)

Musza - ta w/w próbka kempera jak dla mnie morduje VHT :)   brzmi przezajebiście
« Ostatnia zmiana: 15 Lis, 2013, 02:00:39 wysłana przez ITHMW »
INTERSTELLAR

Offline sinquestsound

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 179
  • Tekst osobisty
    • SinMix
Panowie żeby było jasne! nie chodzi o to żeby dopier... sobie nawzajem, i sprawdzać kto "ma dłuższego".

1. Moje stwierdzenie "Kemper jebie cyfrą"  było i jest oparte tylko na próbach zreampowania różnych śladów DI które zgrywałem na różnych (real wzmakach - i nie tylko na Burgerze) wykorzystując gotowe profile komercyjne i darmowe dostępne w sieci!

2. Tyle osób ma Kempera na forum ale nikt nie pokusił się żeby zgrać na nim jakieś DI różne DI na rigach np. OLI, LL, KM i paru komercyjnych dostępnych np na http://www.theampfactory.com

3. Być może zbyt naiwnie podszedłem do tematu, ale dla mnie wydało to się proste:

Mam żywy wzmak + paczka+mic nagrywam/reampuje na nim różne ślady DI od wielu gitarzystów rozne riffy rozne gitary itd... gra to lepiej gorzej ale gra! skoro mam w Kemperze profil wzmaka 5150 który oddaje w 98% jego brzmienie w realu to zakładam że też jedne DI zagadaja lepiej inne gorzej ale zagadają jak wzmak a nie jak preset z poda i tyle... Wydaje się logiczne? niestety w praktyce te gotowce "jebią cyfrą" Ktoś chętny żebym zgrał z 10 próbek?

4. Teraz oczywiście należy sprawdzić samemu jak sprofiluje Kemper jakiś rig. Oczywiście profilowanie też można zwalić - ja postaram się nie ;) I jeżeli chodzi o tą funkcję bo w sumie o to chodzi w kemperze - to słuchając np. profilu Muszy ja wiem że będzie to bardzo blisko! i w miksie nie ma szans żeby poznać co jest co! Pomijając te różnice o których pisałem w górze pasma to zwykły eq i podcięcia w paru miejscach załatwią temat. Sam dałem próbkę na SC z 6505 gdzie gra całkiem co innego ale Kręcąc gałami w kemperze + eq w DAW można się zbliżyć na tyle do 6505 że 90% zwykłych zjadaczy muzy nie kapnie się co jest co, 40% gitarzystów również.

Mnie cały czas zastanawia dlaczego te oficjalne rigi KM,OLI,LL brzmia tak cyfrowo? no chyba że tak brzmią im te wzmacniacze+paczka+sm57 (najczęściej) mi nigdy to tak ani nie gadało/ani się nie nagrywało i moje nagrywki bliższe są profilowi Muszy niż tych o których wspomniałem;)

Pozdrawiam,

Posty połączone: 15 Lis, 2013, 20:01:14
nie zaśmiecając już tego tematu: http://forum.sevenstring.pl/ogolnie/kemper-%28jak-moze-brzmiec%29-sample!/
« Ostatnia zmiana: 15 Lis, 2013, 20:01:15 wysłana przez sinquestsound »

Offline Radek M

  • Sith Lord
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 484
  • "[pause] These go to eleven"
Więc może po prostu bugerę lepiej rozpracowałeś a i na kempera przyjdzie czas ;)
Szczerze? to nie ma co rozpracowywać, Bugerę podpiąłem z paczką przystawiłem sm57 i już kurwiła. Te wzmaki mają taki plus że dobrze brzmią jak się ich słucha stojąc obok  jeszcze lepiej się nagrywają ;) 90% wzmaków dobrze rozkręconych kurwi w kanciapie ale tylko 10% z nich tak samo kurwi po nagraniu. Jest to moja subiektywna  ocena ;)

Prawda?




TAK TAK KEMPERA zaczynam męczyć dopiero.... nie podam się obiecuje!

Pozdrawiam,

Każdy kto powie, że bugera jest lepsza po tym "porównaniu" chyba nie bardzo kuma ideę tego filmu.

"The point of this video is to know the differences and a given setting, NOT TO DIAL THE AMPS AT THEIR OPTIMUM."

Wiem też tyle, że do tej pory gro ciężko grających ludzi używa DRki live, oraz że większość najlepiej brzmiących "ciężkich" gitar nagranych przez ostatnie 20 lat to DR. Mięso buła ma swoje wady i to nie małe, ale bez przesady - nie wiele jest póki co konstrukcji które sprawdziły się lepiej. Spuszczanie się nad jakimkolwiek wzmakiem nie jest zdrowe.
« Ostatnia zmiana: 17 Lis, 2013, 14:56:59 wysłana przez Radek M »
No pain No gain !

Offline sinquestsound

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 179
  • Tekst osobisty
    • SinMix
Ja bym powiedzial ze na 5150, no i co znaczy najlepiej brzmiacych? Dla kazdego to co innego, powklejaj linki do tych tylko z mesa co?

Wysłane z mojego B943 za pomocą Tapatalk 4


Offline y

  • Pr0
  • Wiadomości: 554
  • nisko albo jeszcze niżej
To chyba oczywiste, że dużo zależy od tego jak ustawisz mikrofon względem kolumny/głośnika/membrany.

Ola ustawia w specyficzny sposób, łapie dużo góry, tak mu to pasuje, pamiętajmy że sound jaki uzyskuje jest 'do miksu'. to nie jest 100% gotowy dźwięk a my chyba w tym wątku cały czas mylimy dwie kwestie - brzmienie do miksu i do kręcenia w miksie oraz brzmienie rigu na żywo...

Przecież do reampu jeszcze trzeba uwzględnić jak brzmi DI, przecież pupa w badylu (pomijam już czy aktyw pasyw ale konkretne modele i siła i charakter ich sygnału wyjściowego), drewno, preamp na nakim nagrane - to wszystko generuje nam składowe charakterystyki sygnału DI, więc jeszcze może być tak, że wpuszczam jeden DI i fajnie gada, a z drugim DI jest totalna kicha.

Fajnym porównaniem byłoby pokręcenie reampów prostego riffu z dobrego wiosła z dobrymi pupami i dobrą nagrywką sygnału. Na zasadzie: 1. baza - rig/preset 2. skorygowany rig/preset. Wtedy można wyciągać wnioski, bo udowodnienie, że coś nie gada fajnie jest proste, tylko nie ma to sensu bo nie posuwa do przodu tematu pt. jak fajnie reampować na Kemperze. To jest taki przykład pt. jak to może brzmieć niezbyt fajnie - i już wiemy że może.

@ sinquestsound, pisałem Ci, z bugery wyciskałeś 600% normy, albo znalazłeś na nią dobry sposób. Tutaj też tak można, tylko musisz ten sposób znaleść. Swój. Odpada Ci problem rigu na żywo, bo potrzebujesz tylko reampować - i pod tym kątem badaj temat. Pojedyńczy ślad jest tylko surowcem - efektem reampu, ale wkładasz to w miks i w miksie ma to gadać i ładnie siedzieć. Odsłuchiwanie śladu solo... no można, tylko i tak - gada to dopiero w miksie.

Offline Radek M

  • Sith Lord
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 484
  • "[pause] These go to eleven"
Ja bym powiedzial ze na 5150, no i co znaczy najlepiej brzmiacych? Dla kazdego to co innego, powklejaj linki do tych tylko z mesa co?

Wysłane z mojego B943 za pomocą Tapatalk 4

5150 też.

Co to znaczy najlepiej brzmiących? Heh, jak wszyscy wiedzą śliska to sprawa, może powiem inaczej - przez wielu uznanych i uwielbianych, bo jeden lubi zimne piwko a drugi kutasa w buzi - za wszystkimi nie trafisz.

Powklejać linki? hah, chyba łatwiej powklejać linki do tych produkcji gdzie nie zastosowano DR-ki ;)

Nigdzie też nie napisałem, że "tylko z mesą"

To po pierwsze, po drugie napisałem to tylko dlatego, że spuszczasz się nad tą bugerą jak by to było nie wiadomo co. No spoko, dobrze ci się wzmak nagrywał, podobało ci się jak brzmi i potrafiłeś z niego wcisnąć to co chciałeś - trzeba było nie sprzedawać.

Po trzecie tu i tam piszesz o "jebaniu cyfrą" - kierwa, to jest tak samo głupi termin jak "ciepło lampy". Wszystko zależy od zawodnika, który nagrywa, celów i zamierzeń, oraz pozostałych zabawek w studio - a to skrupulatnie pomijasz. Stoły, analogowe preampy, compresory i reszta sprzętu to druga strona medalu. To są te elementy, które sprawiają, że nagranie takiej płyty płyty to nie kilka, a kilkadziesiąt tysięcy zł.

Wzmaki dzielą się na te które grają, i na te które nie grają, natomiast w studio wyczarować można wiele rzeczy. Spierdolić również.

Jak prekusja i sekcja jako całość będzie sadzić, to kwestia gitar jest serio w chuj drugorzędna, albo i trzeciorzędna.

Zapewne znasz, ale lubię gościa, więc zarzucę tymi dwoma filmami pokazującymi z grubsza o to o co mi chodzi.





I kończąc opinią bardzo subiektywną - mi na tym filmie bardziej podoba się brzmienie tego marszałeczka, niż nagrywki z Twoją bugerą. Wniosek: marszal MS-2 musi być lepszy niż mesa!

;)
No pain No gain !

Offline sinquestsound

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 179
  • Tekst osobisty
    • SinMix
Cytuj
@ sinquestsound, pisałem Ci, z bugery wyciskałeś 600% normy, albo znalazłeś na nią dobry sposób. Tutaj też tak można, tylko musisz ten sposób znaleść. Swój. Odpada Ci problem rigu na żywo, bo potrzebujesz tylko reampować - i pod tym kątem badaj temat. Pojedyńczy ślad jest tylko surowcem - efektem reampu, ale wkładasz to w miks i w miksie ma to gadać i ładnie siedzieć. Odsłuchiwanie śladu solo... no można, tylko i tak - gada to dopiero w miksie.
Taaaaaaaak! 100% zgodności ;)

@Radek M masz Kempera? Ile wzmaków nagrywałeś? nie ogrywałeś, nagrywałeś? Ile kapel zmiksowałeś? Czy to że ja mam Kempera nagrałem wiele wzmaków i kapel sporo zmiksowałem czyni ze mnie znawcę tematu? Wcale nie - ale daje mi podstawy do głoszenia swoich subiektywnych opinii z którymi można lub nie się zgadzać. Ze swoimi przemyśleniami, popartymi zawsze ale to zawsze samplami audio,miksami,wykresami,zestawieniami. Nigdy nie zabieram głosu w tematch z którymi nie mam/miałem do czynienia. PODKREŚLAM RAZ JESZCZE TO JEST MÓJ PUNKT WIDZENIA.

Cytuj
Po trzecie tu i tam piszesz o "jebaniu cyfrą" - kierwa, to jest tak samo głupi termin jak "ciepło lampy"
zgodność w 100%, ja bym dorzucił jeszcze brzmienie interfejsów w cenie do 3 tys, preampów itd... ;) Mój błąd - użyłem słowa "jebie" co się źle kojarzy. Opisałem już z czym mi ten termin się kojarzy:

- inny charakter przesteru,
- ostrzejsza górka,
- większa kompresja sygnału,
- zbyt sterylne brzmienie,
- inne dolne pasmo gitar,

To wszystko w odniesieniu do RAW tracków!

Te przykłady co wkleiłeś znam, zwłaszcza ten Kemper/Mesa (ja nie słyszę różnicy) te i inne filmy przekonały mnie właśnie do Kempera! I dalej uważam że było warto! Są też filmy na których tą różnicę słychać/widać a co słychać i widać to właśnie to co wypisałem powyżej w punktach: Końcówka filmu i w miksie i raw tracki - słyszycie o co mi chodzi? Ja nie mówię że to jest złe/dobre ja mówię że to słychać! Tak samo jak na filmie  VHT od Muszy (pozdrawiam ;))



Co do Twojego filmu z Marshall MS-2 Metal Clip gada bardzo fajnie i tak się składa że robiłem też reampa tych śladów na Mesie (mi bardziej żre Mesa - znowu kwestia gustu)



Co do brzmień gitar to może wkleję to co ja lubię (lubię Peaveya  jego charakter brzmienia) no i jak widisz wszytko co kręci Andy Sneap (dlatego mi brzmienie Mesy po prostu nie odpowiada - napisałem że to zły wzmak gdzieś?)







A teraz na zakończenie czy moglibyśmy porozmawiać o tej próbce ktrą specjalnie min dla Ciebie przyygotowałęm? Be czepiania itd... po postu jak ludzie/muzycy? chciałbym poznać wasze opinie i odczucia?

Wlacz osadzony player soundcloud


Pozdrawiam,

Offline lwronk

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 428
  • Who said you need to buy a guitar?
    • Avernus Guitars

Offline Radek M

  • Sith Lord
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 484
  • "[pause] These go to eleven"

@Radek M masz Kempera? Ile wzmaków nagrywałeś? nie ogrywałeś, nagrywałeś? Ile kapel zmiksowałeś? Czy to że ja mam Kempera nagrałem wiele wzmaków i kapel sporo zmiksowałem czyni ze mnie znawcę tematu? Wcale nie - ale daje mi podstawy do głoszenia swoich subiektywnych opinii z którymi można lub nie się zgadzać. Ze swoimi przemyśleniami, popartymi zawsze ale to zawsze samplami audio,miksami,wykresami,zestawieniami. Nigdy nie zabieram głosu w tematch z którymi nie mam/miałem do czynienia. PODKREŚLAM RAZ JESZCZE TO JEST MÓJ PUNKT WIDZENIA.

Cytuj
Po trzecie tu i tam piszesz o "jebaniu cyfrą" - kierwa, to jest tak samo głupi termin jak "ciepło lampy"
zgodność w 100%, ja bym dorzucił jeszcze brzmienie interfejsów w cenie do 3 tys, preampów itd... ;) Mój błąd - użyłem słowa "jebie" co się źle kojarzy. Opisałem już z czym mi ten termin się kojarzy:

- inny charakter przesteru,
- ostrzejsza górka,
- większa kompresja sygnału,
- zbyt sterylne brzmienie,
- inne dolne pasmo gitar,

To wszystko w odniesieniu do RAW tracków!

Te przykłady co wkleiłeś znam, zwłaszcza ten Kemper/Mesa (ja nie słyszę różnicy) te i inne filmy przekonały mnie właśnie do Kempera! I dalej uważam że było warto! Są też filmy na których tą różnicę słychać/widać a co słychać i widać to właśnie to co wypisałem powyżej w punktach: Końcówka filmu i w miksie i raw tracki - słyszycie o co mi chodzi? Ja nie mówię że to jest złe/dobre ja mówię że to słychać! Tak samo jak na filmie  VHT od Muszy (pozdrawiam ;))


Man - napisałem, bo wrzuciłeś film który nie bardzo wiem co miał pokazać oprócz tego, że się te wzmaki różnią. Jako kontrę wrzuciłem film z ms-2. Jak człowiek będzie chciał coś udowodnić, to udowodni. Jak był to fajny wzmak - to fajnie, ale serio nie musisz na każdym kroku o tym pisać i udowadniać czegoś na siłę.  To tak kończąc kwestię Bugery.

Co do "jebania cyfrą" - to jest termin mimo wszystko pejoratywny jak jest podany w takim kontekście. I jasne, zgodzę się z Tobą z grubsza, inaczej to się najczęściej odzywa, ale zapewne w dużej mierze dlatego że autorzy tego właśnie chcą. "Cyfrowość" brzmienia, to już praktycznie nowy standard w kilku gatunkach muzycznych. Zresztą, ja i tak przestaje się łapać co na czym i jak było nagrywane słuchając samego nagrania - real wzmaki zaczynają być obrabiane jak wtyczki, albo ampsimy, a ampsimy brzmią w zasadzie identycznie jak real wzmaki w wielu wypadkach.

to też jak sądzę widziałeś:



i ja przyznam się bez bicia - po wyglądzie tracków i brzmieniu wnioskowałem, że kemper to mesa.

To tak apropo oceny raw tracków.

Tylko, że ocenianie raw tracków, ma mimo wszystko mało sensu moim skromnym zdaniem.

Co do mierzenia siusiaków - miałem trochę gratów, część z nich była nagrywana w studio, część tylko amatorsko w domu, a część była testowana w takich czy innych warunkach(no trochę tych koncertów było). Jestem tylko gitarzystą i sam nagrywam szkice pomysłów, ale tylko jako lepiej lub gorzej brzmiący zapis riffu/formy :) Natomiast staram się być na bieżąco jeżeli chodzi o wypusty axe fx, czy kepera i wiem jak to gada i z grubsza wiem co można z tego wcisnąć, widziałem też jak pracują Ci którzy z tego żyją. to pozwala wyciągnąć wiele ciekawych wniosków.

Patrzymy zatem na to samo w odrobinę inny sposób zapewne, ale nie wiem czy moje, albo Twoje doświadczenia mogą być tutaj kwestią jakkolwiek rozstrzygającą. Powiem więcej - nie mogą w tak szalenie subiektywnych sprawach :)

Jeżeli idzie o mnie, to bez namysłu wziąłbym axe fx II gdybym miał wybierać.

Natomiast muszę oddać Ci sprawiedliwość o tyle, że napisałeś to:

"Czy to że ja mam Kempera nagrałem wiele wzmaków i kapel sporo zmiksowałem czyni ze mnie znawcę tematu? Wcale nie - ale daje mi podstawy do głoszenia swoich subiektywnych opinii z którymi można lub nie się zgadzać."

I może gdzieś tam mi tego wcześniej zabrakło.

pozdro! ;)





No pain No gain !

Offline sinquestsound

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 179
  • Tekst osobisty
    • SinMix
@ Radek M -  bardzo się cieszę że udało się bez "spinki" wyjaśnić temat. Jest dokładnie tak jak piszesz, no może nie zgodzę się z jednym (do końca) że na siłę chce udowodnić że Bugera to najlepszy wmak na świecie - nie! Wolałbym 6505 - bo lubię takie brzmienia. Ale to co mi oferował w tej cenie w zupełności mnie zadowalało. Mogę wskazać i tu na SS kilka osób które również IMO na silę zachwalają JCA - ale po co? podoba im się luz. Wiem że temtami z Bugerą testami i miksami zasrałem SS i wszędzie ta Bugera. No ale robiłem coś chciałem się ("pochwalić/podzielić"), czemu nie widzicie że wrzucałem testy z Mesą Englem 5150 6505 Hectorem, Bashem itd... ? testy kostek,mikrofonów paczek? Radek mam prawie 40 na karku, pracuje w szkole jako nauczyciel - i nie nie muzyki ;) Żona dziecko dom na utrzymaniu. Miałęm "studyjko" trochę grzebałem w szkole teraz został dom i biurko - dlatego Kemper.

Porozmawiajmy o tej konkretnej próbce.

Wlacz osadzony player soundcloud


Tak z YT to ja chyba wszystko co z Kemperem wyszło obejrzałem ;)

Pozdrawiam,


Offline y

  • Pr0
  • Wiadomości: 554
  • nisko albo jeszcze niżej
Wlacz osadzony player soundcloud


DR z theampfactory trochę pokręcony. na moje ucho brzmi to w stronę żywego soundu, brakuje headroomu, przestrzeni, bo wzmak omikrofonowany bardziej to ma więc jego gadanie jest przestrzenne nawet w skali paru centymetrów odległości mikrofonu od membrany, więc zmiana impulsu/IR pewnie by pomogła (tak głośno myślę). W temat kolumny do Kempera się dopiero zagłębiam.

Inna sprawa, że do miksu bym to brzmienie inaczej ustawiał, te brzmienie jest w stronę sentymentu do DR, którego pod koniec lat 90tych miałem. Po tym ukręconym leci #1 z pierwszego postu czyli żywy 6505 by sinquestsound.

Dotarłem do jednego wniosku gadając z sinquestsound a propos reampu. Te kręcenie brzmienia do czyjejś artykulacji to jest od dupy strony zabawa. Jest tak chyba - przynajmniej ja tak mam - że artykulacja wynika z brzmienia jakim gram, jak one odpowiada na siłę/dynamikę mojej gry. To taka zapętlająca się kalibracja, przy reampie... nie do końca możliwa. Bo poprawiamy jedną składową bez zmian drugiej (DI). Tak naprawdę po zmianie brzmienia trzeba by mieć nowy DI odpowiadający dynamiką arytkulacji względem odpowiedzi ze wzmaka. To można zrobić w studio przy nagrywkach.

Offline sinquestsound

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 179
  • Tekst osobisty
    • SinMix
Tośmy podyskutowali, aż się zagotowało. Przypier...  się to każdy potrafi, a sensownie porozmawiać to już nie - szkoda.

Wlacz osadzony player soundcloud


1 fragment gitar i 1 miks jest z żywym wzmakiem, 2 część to gitary z kempera i miks z kemperem. W tej chwili to nieistotne, istotne dla mnie były opinie o tym czy słyszycie różnice w RAW trackach i miksie. Z innych źródeł wiem że jedni preferują 2 pierwsze inni 2 drugie fragmenty. I to mi wystarczy ;) za jakieś 2 tyg. moja sesja profilowania.

Pozdrawiam,

Offline eetfuk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 74
przepraszam, że odkopuję, ale możecie coś więcej napisać o interfejsach jakie używacie pod kempera?

Offline The Moonshiner

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 86
Miałem rolanda capture, focusrite 2i4, audienta i w końcu mam rme babyfacepro.

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
100 Odpowiedzi
54694 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 18 Lut, 2013, 22:46:46
wysłana przez Vertigo
111 Odpowiedzi
66571 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 29 Sty, 2013, 20:25:40
wysłana przez domas
37 Odpowiedzi
8882 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 21 Lut, 2014, 17:48:15
wysłana przez sinquestsound
7 Odpowiedzi
4092 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 28 Lip, 2014, 12:25:30
wysłana przez Dale Cooper
15 Odpowiedzi
5205 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 27 Lut, 2015, 19:36:03
wysłana przez Nightmarishreaper