z tym wycinaniem basu wtedy co wali stop to sie chyba mija z samym zamyslem podbicia sekcji rytmicznej :|
Też mi się tak wydaje. Może wyjściem byłoby przyciąć troszkę częstotliwosci dublujące się.Chodzi o to, aby bas i stopa nie "chodziły" na tych samych częstotliwościach, lecz się uzupełniały. Np. jeśli uwypuklamy 55-60 Hz dla stopy, bas powinien śmigać wyższym rejestrze, powiedzmy 88-100 Hz. Wpłynie to bardzo pozytywnie na definicję tych instrumentów w miksie. Poprawcie mnie jeśli się mylę.

A i ktoś może w ogóle wie jak to wygląda z poziomami głośności całego mixu? Są ponoć jakieś wymogi np. dla singli do radia, że nagranie musi mieć jakąś tam głośność, ktoś coś więcej na temat wie ?
Jak najgłośniej
No ale to już nie podczas miksu, tylko masteringu... Ogólnie miks pod względem poziomu głośności i dynamiki powinien zostawiać pole do popisu dla procesu masteringu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Loudness_war
Zgoda, zgoda

i uwaga na kompresorki limiterki:) to zostawić należy na master.
Co do ocieplacza, miałam okazję widzieć co robi to:
http://www.psp-audioware.com/indexpl.html aczkolwiek osobiście nie używałam jeszcze na skalę produkcyjną

Legalnie demko można ściągnąć.