Jak widać, odliczanie wyszło średnio, więc gramy w otwarte karty.
Wiosło w całości wygląda tak:
![](https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/11209374_10202870987694659_8358408422089090956_n.jpg?oh=8e2d451c2c166e51e41e0d2ccf22ef83&oe=55C5624E)
Powrzucam więcej fot dzisiaj jeszcze, bo dopiero zaczyna być sensowne światło.
Specka:
- korpus z jednego kawałka jesionu płomienistego
- gryf z jednego kawałka mahoniu z hebanową podstrunnicą, wzmacniany prętami grafitowymi
- asymetryczny profil gryfu, ale o tym więcej potem
![;) ;)](http://forum.sevenstring.pl/Smileys/classic/wink.gif.pagespeed.ce.8Fgga7j_cy.gif)
- siodełko, jak już było widać wcześniej, mosiężno- hebanowe (element hebanowy wytłumia struny za siodełkiem, przez co fretwrap nie jest potrzebny)
- 24 progi ze stopu nierdzewki z tytanem (jedyne, których nie psują struny cobalt i msteel)
- klucze blokowane Hipshota
- most Hipshot fixed bridge
- set BKP Trilogy Suite
- Free way switch (już zamówiony taki z właściwą ilością styków, wymienię, jak tylko przyjdzie)
- kondensatory Jensen BKP 22 nF
- potki CTS Custom dla BKP 280 kOhm vol i tone
- gniazdo blokowane Neutrika
- uwielbiane przez wszystkich luminlaye
![Język :P](http://forum.sevenstring.pl/Smileys/classic/xtongue.gif.pagespeed.ic.Pck0-1Amy2.png)
- straplocki Dunlopa wpuszczane w korpus
- menzura 25,5"
- możliwość odcięcia vol i tone (sygnał ze switcha w gniazdo), bardzo przydatne przy nagraniach (2-way switch)
- możliwość spięcia środkowego i mostkowego singla w humbucker (2-way switch)
- rozgrywanie na mojej aparaturze w cenie
Gitara będzie miała jeszcze wycinane logo. Miałem to zrobić po powrocie z Warszawy, żeby zdążyć przed końcem odliczania ale niestety wyszło, jak wyszło, więc będzie update, jak je zrobię.