Autor Wątek: Wzmacniacz lampowy na próby do maks ~600-700zł - da radę?  (Przeczytany 9698 razy)

Offline macko9393

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 97
Jako, że jak dotąd gram na chińskiej podróbce Guitar Linka, niedługo prawdopodobnie będę przymierzał się do jakiegoś wzmacniacza. Zależy mi bardzo na lampie. Tylko, że w tym temacie jestem kompletnie zielony. Więc stąd dwa pytania. Pierwsze - jaka moc jest mi potrzebna by móc w miarę bez trudu przebić się przez perkusję na próbie? I drugie, czy jest szansa, żeby zdobyć taki wzmacniacz za cenę około 600-700 zł za combo? Ewentualnie nie pogardzę też trochę tańszym headem. Nie zależy mi na bajerach, jeden kanał wystarczy. Jednak fajnie by było, gdyby miał regulację barwy. Znacie coś co by pasowało, czy porywam się raczej na coś niemożliwego?

Offline Fizyczny

  • Gaduła
  • Wiadomości: 280
  • THALL
Dozbieraj i kup Jet City 22h + używany HB 212 za 400-500 zeta. A jak taniej to tylko będziesz się denerwował, że nie brzmi, a później i tak nie sprzedasz nikomu czegoś takiego.
Ja już nie mam na sprzedaż, ale gorąco polecam.
.

Offline macko9393

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 97
A ile takie cóś kosztuje? Aha, zapomniałem wspomnieć, że poszukuję czegoś raczej do szatanienia.

Wysyłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk 2
« Ostatnia zmiana: 30 Gru, 2014, 21:21:29 wysłana przez macko9393 »

Offline Fizyczny

  • Gaduła
  • Wiadomości: 280
  • THALL
.

Offline macko9393

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 97
Patrzyłem właśnie na to. Jednak nie stać mnie na nowy sprzęt. Moje pytanie dotyczyło używki.

Wysyłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk 2



Posty połączone: 30 Gru, 2014, 22:15:37
A jak wygląda sprawa jeśli chodzi o Bugerę? Bo przyznam szczerze, słyszałem kiedyś Bugerę 6260 Infinium, i przyznam, że bardzo spodobało mi się jej brzmienie. Ile kosztuje ten model używany?
« Ostatnia zmiana: 30 Gru, 2014, 22:15:37 wysłana przez macko9393 »

Offline gizmi7

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 528
  • Venus as a goodboi