Omijając szczegówły i kontekst można udowodnić wszystko.
właśnie sam to robisz
Wyrwałeś z kontekstu to o czym wspomniałem, a niezbyt lubię robić offtop w takim stylu. Tym bardziej że ostatnio rzadko wpadasz na forum i ten post ma jedynie na celu bronić Rotera. No ale od początku skoro już zacząłeś
Główka to dokładna kopia główki z Ultratone i VP ESP.
Pierwszy rzut oka i widać od którego momentu jest wydłużona nienaturalnie. Jedyne uzasadnienie takiego wydłużenia to dla mnie chęć wsadzenia większej ilości kluczy niż jest obecnie. Jeśli miała to być 8 strunówka to byłyby raczej symetrycznie 4+4 a nie są nawet na tym samym poziomie, 9 strunówka główka OK ale wtedy gryf zbyt wąski. Więc nie widzę uzasadnienia żeby przedłużać ja w taki sposób. Pomijając już nawet estetykę to po co dawać taki duży kloc który będzie działał jak dźwignia i powodował przy barytonie i tylu progach słabe wyważenie instrumentu?
Nigdzie nie napisałem że MAHOŃ jest słaby w tym instrumencie. Zwróciłem uwagę na top, że przy flame top to on nie stał nawet. A tekst "musisz zobaczyć na żywo" słyszałem już tyle razy że i tak w to nie uwierzę. Jeśli robisz fote z lampą błyskową prosto na deskę i nie widać jak wyglądają słoje to albo znaczy że ich tam nie ma albo że jest źle gitara pomalowana i nie ma ich podkreślonych tak jak pisałem o przecieraniu, ciemna bejca, kolor, potem lakier. Tutaj jest lekki rysunek tylko na środku dechy, reszta prawie plain, zero bookmatch. Top jest słaby
Ale kxk to 1 czesciwoy gryf z plus mahoniowe skrzydła i koniec, no żeczywiście rewelacja w sztuce lutniczej (no offense), co nie widac klejenia w KXK, jak ktoś nie wie gdzie szukac to może nie widzi
A gdzie pisałem że jest to rewolucja w sztuce lutniczej? Gdzie napisałem że nie widać klejeń?
Rzuciłem przykład co i jak dopracowane dostajemy za podobną cene do gitary Rotera ze zdjęć. Tak trafiło że użyłem akurat przykładu tych dwóch firm, mógłbym wybrać prawdopodobnie dwie dowolne inne.