Autor Wątek: MOTO-MOTO, czyli czym się lansujecie oraz czym lansować byście się chcieli  (Przeczytany 311247 razy)

Offline mophk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 89
Sedanom mówię absolutne nie. nie jara mnie 50 cm "dupy" o którym trzeba pamiętać.

W audi a4 różnica miedzy kombi a sedan w długości to jest 2 cm na korzyść(sic!) kombi. Kombi od początku nie chciałem ze względu na przekonanie, że będzie dłuższe
Spoiler

poza tym jakie naście jakie naście?! fakt, jak sie pociśnie ten silnik to może i chlapnie 20L lpg/100  :devil: ale nie znaczy ze minimalne spalanie zawsze jest >= 11l/100 ale który samochód nie chlapnie sobie wincy jak jest ciśnięty?

faktycznie na początku będzie wożone powietrze, no bo kto da świeżakowi coś do wożenia  ::) ale także słyszałem "jak już sie ma kombi to jednak sie przydaje" i w sumie racja, nie masz kombi nie masz problemu

idąc tym tropem, może kupię sobie malucha za 1k PLN? słyszałem wczoraj historię, że 4 osoby (2 dorosłe 2 dzieci) + namiot na 5 osób + żarcie na 3 tyg + ciuchy itd - wszystko dało się zapakować na wyjazd gdzieś tam(nie pamiętam już dokładnie czy to były jakieś mazury czy góry)

W ogóle, cały problem (raczej ubzdurany(?)) wiąże się z tym, czy po zakupie w ciągu pół roku (no chyba nikt z nas nie zmienia auta co pół roku? czego życzę wam i sobie z powodów "e, kupie coś se fajnego") nie będzie "kuwa, mogłem kupic jednak taką a śmaką wersję albo tamten silnik bo coś tam. Wiem że samochody sie psują części do audi z tamtego okresu (nie wiem jak teraz) są "wspólne" dla volkswagena (a4 b5 i passat b5 to bliźniaki przeca) więc ceny nie są "ogromne". pewne różnice będą no bo wiadomo VW jest dla mirków i grażyn ze wsi a audi dla drecholi ze wsi którym się nudzi pod dyską

Spoiler

Nie wiem, pewnych cech/plusów/minusów odmówić audi nie mogę, nie potrafię.

Z mojego punktu widzenia:
- ładny
- dobry silnik (ze względu nie psucia się a nie koni mechanicznych)
- części od VW czyli taniość
- podwójny ocynk blach - jeśli nie był bity/pieszczony/robiony nie ma bata nie zardzewieje