Autor Wątek: Jaki system bezprzewodowy do gitary?  (Przeczytany 4957 razy)

Offline IndependenT

  • Gaduła
  • Wiadomości: 298
Jaki system bezprzewodowy do gitary?
« 13 Sty, 2019, 13:51:21 »
Witam, pałętający się kabel pod nogami doprowadza mnie do szału więc zastanawiam się nad systemem bezprzewodowym do gitary, zależy mi żeby nie było przerw i strat w sygnale, myślałem o line6 relay g30, bo na shura mnie stać, ale może jest coś lepszego, co polecacie ?

Offline IndependenT

  • Gaduła
  • Wiadomości: 298
czy taki system wyeliminuje mi też kable podłączone do pętli efektów? czy tylko połączenie z gitarą?

Offline Aremenius

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 393
  • HUE
Jeżeli kupisz kilka systemów bezprzewodowych to tak, jak Ty chcesz to połączyć inaczej ze wzmakiem? XDDD

Offline IndependenT

  • Gaduła
  • Wiadomości: 298
Jeżeli kupisz kilka systemów bezprzewodowych to tak, jak Ty chcesz to połączyć inaczej ze wzmakiem? XDDD
nie wiem, nie znam się, dlatego pytam.

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 4 305
  • got beagle?
Jeżeli kupisz kilka systemów bezprzewodowych to tak, jak Ty chcesz to połączyć inaczej ze wzmakiem? XDDD
nie wiem, nie znam się, dlatego pytam.

Po prostu traktuj taki system jak zwykły kabel. Masz Jacka z jednej i drugiej strony, nie masz tylko fizycznie przewodu. Jeśli wiec chciałbyś takim g30 załatwić podłączenie gitara -> wzmak i pętle, to potrzebujesz 3 systemy bezprzewodowe. 1 na linii gitara - wzmak, 2 i 3 w pętli (send - in, out - return)

A jeśli chcesz jeszcze mieć cała pętle bezprzewodowa to jeszcze po jednym miedzy każdym efektem :D
B ( o ) ( o ) B S

Offline Krzychu_krk

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 9
Zanim kupisz tego G30 weź go do ręki (jest strasznie plastikowy:(). Kupiłem w zeszłym roku g50 i jestem bardzo zadowolony.

Offline spacelord7

  • Pr0
  • Wiadomości: 768
czy taki system wyeliminuje mi też kable podłączone do pętli efektów? czy tylko połączenie z gitarą?