Autor Wątek: irig, irig hd czy może irig stomp  (Przeczytany 5788 razy)

Offline crowley

  • Gaduła
  • Wiadomości: 206
irig, irig hd czy może irig stomp
« 09 Lut, 2014, 15:47:00 »
Witam właśnie zbieram się do zakupu swojego iriga:D Przeglądając allegro znalazłem 3 rodzaje interfaceu. irig, irig HD oraz irig stomp i tu pojawia się moje pytanie który z nich będzie lepszy ? najbardziej i najkonkretniej wygląda irig stomp, ale czy nie stracę jakości dźwięku? na pewno chcę także kupić sterownik, tu bez udziwnień biorę blue boarda, ale jeśli chodzi o ipada to jakie musi spełniać wymagania do takiego oprogramowania ? czy wystarczy ios7 16gb? Z góry dzięki za odpowiedź bo w dziedzinie sprzętu od appla jestem totalnie zielony.
"Chrześcijaństwo, jak dotychczas, było największym nieszczęściem ludzkości." Fryderyk Nietzsche

Offline y

  • Pr0
  • Wiadomości: 554
  • nisko albo jeszcze niżej

Offline crowley

  • Gaduła
  • Wiadomości: 206
czytałem, niestety nie znalazłem odpowiedzi który z tych interfejsów jest lepszy oraz czym się ewentualnie różnią:)
"Chrześcijaństwo, jak dotychczas, było największym nieszczęściem ludzkości." Fryderyk Nietzsche

Offline y

  • Pr0
  • Wiadomości: 554
  • nisko albo jeszcze niżej
irig - i/o przez wejście słuchawkowo-mikrofonowe (węższe garło z dynamiką dźwięku)
irig hd - i/o przez łącze cyfrowe (lighting) - lepsza jakość, mniej szumów, sprzężeń etc.
irig stomp = irig + przełącznik nożny

w sensie jakościowym - chyba lepsze będzie irig hd + blueboard

http://www.ikmultimedia.com/products/irigblueboard/

Offline domas

  • Moderator Globalny
  • Wiadomości: 640
  • Dziki osioł numer raz
    • Animus
Ja ze swojej strony mogę polecić Sonic Porta jako alternatywę do iRig HD - ma trochę więcej wejść/wyjść ;)

Offline y

  • Pr0
  • Wiadomości: 554
  • nisko albo jeszcze niżej
też mam sonic porta.

Offline xaperfly

  • Gaduła
  • Wiadomości: 299
  • Pikabooo
    • Outsane
Sonic Port wygląda najlepiej pod względem ilości dziur I/O.