Autor Wątek: Gitara StarSound za 300zł i bat-przemyślenia  (Przeczytany 68885 razy)

Offline Wilk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 68
No racja, zapędziłem się trochę, wiadomo że to nie wina sprzedawcy, bo on tylko robi co mu każą. W Krk było kiedyś tak, że niektóre sklepy współpracowały z lutnikami i można było się nawet napatoczyć na takiego na miejscu i coś tam popytać. Teraz nie wiem jak to wygląda. Ale uważam, że dobry sklep to nawet powinien zatrudniać takiego specjalistę.
w sumie pewnie nie znam się na gitarach, a i nigdy nie miałem w łapach wioseł droższych niż 1,5 k :), ale jak na mój gust omen 7 jest bardzo wporzo. zresztą wiemy chyba wszyscy o tym, jak często wychodzą akcje, kiedy jeden egzemplarz jest nierówny drugiemu. ale może po prostu gadam bzdury :D

co do vildhjarty - nie wiem, o co chodzi z tym pierwszym zdjęciem, na drugim zaś, z tego co się orientuję, widnieje ósmeja wokalisty ( swoją drogą śliczniusia :love: ).
na wszystkich chyba widełach z prób i koncertów widać w łapach gitarowych omeny 7, na forach obydwoje pisali o tym, że używają omenów 7 z lundgrenami, bo choć są bardzo budżetowe, to coś-tam-coś-tam Ich do nich przekonuje. z kolei co do nagrań, to swego czasu pisałem z danielem i również potwierdził mi, że nagrywają na omenach 7. chyba, że schecter Im coś za takie gadanie płaci :D
Tak, tak, ja nie mówię, że wszystkie omeny to paździochy, tylko ten co grałem.
A to pierwsze zdjęcie to z ich gejspejsa.

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
8 Odpowiedzi
8219 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Mar, 2009, 12:03:02
wysłana przez wuj Bat
95 Odpowiedzi
50497 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 17 Maj, 2011, 08:25:18
wysłana przez wuj Bat
39 Odpowiedzi
15150 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 03 Lis, 2010, 21:17:38
wysłana przez youshy
12 Odpowiedzi
11293 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 25 Maj, 2011, 09:25:34
wysłana przez wuj Bat
Słuchawki do 300zł

Zaczęty przez wiertara Hardware

4 Odpowiedzi
4410 Wyświetleń