y - olać to stary... ...może nagram jeszcze jedno krótkie video z nowymi ustawieniami w przyszłości. Nie mam zamiaru już niczego udowadniać bo i tak każdy ma inną percepcję słuchową jak upodobania. Np. djent mnie nie interesuję w moim brzmieniu choć uwielbiam taką muzę np. w wykonaniu MACZUGI
nie zamierzam bić piany w temacie, ale sposób rejestracji z wbudowanego w dslr'a mikrofonu... nikt do rejestracji wideo tego nie wykorzystuje (w sensie gdy ma to przenosić dźwięk) tylko używa się zewnętrznych mikrofonów. akurat ten zoom h4n jest bardzo chwalony, znajomi od rejestracji wideo używają go do profesjonalnych produkcji etc. bo ma dobre wbudowane mikrofony i preampy. czyli... jak chcesz porównywać brzmienie to strzelasz sobie taką rejetracją z dslr'a na strarcie w nogę. ale oczywiście nagrywasz fullhd wideo
patrząc zupełnie odwrotnie... brzmienie które dobrze siedzi na TS115 na próbie... nagrywałem wczoraj ślady do DAW i musiałem kręcić gałami żeby siedziało w nagraniu
mam prostą propozycję... ukręć swoje brzmienie i nagraj je do DAW, bez korekt w DAWie wgraj online. uszy mamy różnie działające, ale w prosty sposób można stwierdzić czy to będzie siara na TS115 (odtwarzając ten dźwięk liniowo na kolumnę) - bo conajmniej kilka osób z forum używa. potem pozostaje kwestia czy na TS112 to też robi siarę. Moje doświadczenie jest takie, że TS112 przenosi za mało dołu (więc jak drogą eliminacji zostawisz co przenosi to przenosi środek i górę, więc może dlatego masz wrażenie siary).
jedno pytanie - nie masz w swoim podzie symetryka, więc podłączasz się do kolumny kablem jack jack czy jeszcze masz coś po drodze przez co idzie dźwięk?
inne opcje...
Line6 robi kilka modeli kolumn aktywnych do FRFR rigu. StageSource - dźwięk idzie z Pod'a po cyfrze ceny powyżej 3k PLN. ponoć Full Range Flat Response
ale za taką kolumienkę i Pod'a HD wychodzi 2/3 ceny samego Kempera...