Subiektywnie fajniejszy, bo moto guzzi to V-ka poprzeczna
Ale pod względem momentu czy mocy Bonneville jest o pół stopy przed.
No wlasnie, Bonneville wydaje sie byc sprawniejszy/zwawszy, rajt?
Co daje taka poprzeczna V-ka oprocz ciekawego wygladu?
Swoja droga glowy cylindrow nie przeszkadzaja w jedzie?
Bo wystaja dosc ekstremalnie (sadzac po zdjeciach).
Tylko trumph nie jest za duży(a w porównaniu do rocket'a czy thunder'a to pchełka jest) - trzeba się przymierzyć jak się jest dużego wzrostu.
Majac 182cm wzrostu chyba sie na duzego motocykliste nie lapie?
Czyli problemo nie powinno byc?
Jak sie w koncu przeprowadze, to wybiore do dealera Triumpha na ogledziny,
bo tylko 7-8km do niego bede mial ![:) :)](http://forum.sevenstring.pl/Smileys/classic/xsmile.png.pagespeed.ic.ICDqTm0Iw2.png)
ten wykres dobrze obrazuje sytuacje:
![](https://forum.sevenstring.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.motocykl-online.pl%2Fimg%2Fgalery%2Fporownania-harley-davidson-sportster-883-roadster-kawasaki-w-800-special-edition-moto-guzzi-v7-special-triumph-bonneville-t100-test-klasykow-2012_28.jpg&hash=b77dbd34ab8edc408c0b7b08878de4e5644a368a)
Bonneville jest żwawszy i mocniejszy, ma też większą pojemność. Do tego trzeba go kręcić o 1/4 bardziej(jeżeli chodzi o moc), a maksymalny moment obrotowy uzyskuje przy 2 x wyższych obrotach niż V7. To już jest kwestia gustu jak sądzę, ale silnik V7 ma kopa od samego początku, w B dostaje kopa później. Z kolei moja rzędowa 4 o mniejszej pojemności niż oba wymienione ma niewiele mniejszy maksymalny moment obrotowy niż Triumph(przy 1/3 mniejszej pojemności) a dużo więcej KM - za to kręci się do 12tys a "kopa" dostaje przy 7 tys. Inna specyfika jazdy i pracy silnika.
Kwestia wygody w gutkach jest ok, silnik absolutnie nie przeszkadza
![:) :)](http://forum.sevenstring.pl/Smileys/classic/xsmile.png.pagespeed.ic.ICDqTm0Iw2.png)
a wygląda kozacko. Warto mimo wszystko pomyśleć o gmolach bo silnik może ucierpieć przy glebie. No i to dobre motocykle są z tego co wiem również pod względem technicznym. No i dopracowane jeżeli chodzi o szczegóły.
Dlatego bardzo chętnie pojeździł bym sobie jakiś czas Griso (bo v7 jednak mnie nie zwilża) a tutaj już osiągi i to że wcale nie trzeba go kręcić są zachęcające
![:) :)](http://forum.sevenstring.pl/Smileys/classic/xsmile.png.pagespeed.ic.ICDqTm0Iw2.png)
![](https://forum.sevenstring.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.motocykl-online.pl%2Fimg%2Fgalery%2Fporownania-bmw-r-1200-r-classic-ducati-monster-1100-evo-moto-guzzi-griso-8v-2011_26.jpg&hash=18eb5a83a88e2b960e58c263d8274e01f76a3645)
Muchatek: o takiej blokadzie też myślałem, ale łańcuch pełni lepszą funkcję "odstraszającą". A "przypominajka" jak działa? To linka którą zaczepiasz z jednej strony o blokadę hamulca a z drugiej o kierę?