Autor Wątek: Head za półtora tysiaka (bidak ze mnie) - mrok i światłość zarazem  (Przeczytany 15465 razy)

Offline Aston

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 971
    • Kanał YouTube
Od razu mówię, że patrzyłem tutaj i nie znalazłem tematu podobnego ;)
Witajcie.
Z racji udanej sprzedaży gitarki dostałem troszkę kasy i mam zamiar przeznaczyć ją na jakiś fajny headzik. Grać chciałbym zarówno szatany i zło, ale czasem coś spokojnego też można. Soł, potrzebuję zajebistego distortionu, ale i łądnego klinu, oba kanały mogłyby być dość jasne i selektywne, ale miemcho ma być też jasna sprawa.
Z ciekawych znalazłem
Orange Tiny Terror
Laney GH100S
Peavey Windsor
TT i Windsor potrzebowałyby dopałki, to napewno. No ale, dopałka to nie jest jakiś ogromny problem, więc dałoby się ten gain trochę dobić. Niemniej jestem totalnie zielony i nie wiem za czym się rozglądać.
Grać będę głównie na strunach najgrubszych, brzmienia niskie i zajebiście niskie. Stąd wymagana selektywność, szybkość i jebnięcie.
Zawsze możecie zaproponować coś innego, równie ciekawego.

Topic trochę gitarowopeelowy, ale tutaj przynajmniej znajduje się grono ludzi, którzy wiedzą o co chodzi i nie będę dostawał durnych propozycji.
Cheers!

Offline Dexterek

  • Fanboy Mesy w niepomiętej kurtce
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 838
  • Pan Mroku
Ja się powtórzę po raz setny. Ten Laney jest totalnie ekstra.
Na reszcie nie grałem, ale tego laneya to ja kocham, szczerze polecam.
Don't stick with your girl - that is gay and lame.
Rape some sluts who worship Satan's name!


Offline Page_Hamilton

  • Pr0
  • Wiadomości: 863
Nie gralem na zadnym, ale Laney FTW :D
wearehelp.bandcamp. com

Offline purpleman

  • zbananowany
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 025
  • hie hie hie
"grałeś kiedyś w samoloty?"


Offline dom?n

  • tytuł srytuł
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 998
  • volvoRWD.pl
    • Robię grafiki