Dodaj pogłos na gitary zdubluj i przerzuć w panoramie, perka imo fatalna-dodaj doniej pogłos i zmniejsz górę. Reszta może być.
Moim zdaniem nie tędy droga.
Zacznij od zrobienia przyzwoicie brzmiących ścieżek. Gitary są strasznie zmulone i bez żylety, pogłos tego nie naprawi. Nie wiem na czym to nagrywałeś, ale popróbuj z jakimiś innymi symulacjami wzmaka, bo to ma pusty środek, zero ataku w tym paśmie.
Bębny brzmią fatalnie. Spróbuj jakieś lepsze sample zastosować, bo werbel brzmi jak pikolak, albo sam dolny naciąg. Stopa się gubi.
Jak Ci się uda to zrobić to się zabierz za miksowanie. Tak jak koledzy powiedzieli, gitary w panoramie, nie koniecznie po 100% na boki, spróbuj też po 85%.
Możesz spróbować nagrać po dwa ślady na stronę (wtedy nie dawaj ich tak samo w panoramie, spróbuj np. po 100% i 85%).
Jeśli nagrywasz czyste ślady i później reampujesz/nakładasz wtyczki to możesz na strony dać dwa razy ten sam ślad, ale z różnymi brzmieniami.
Jeśli dublujesz ścieżki to zmniejsz gain bo będzie siarzyć.
Możliwości masz sporo, próbuj, odsłuchuj, wrzucaj tutaj.
Jeśli chodzi o gary to pamiętaj, że werbel i stopa są w środku panoramy. Blachy i tomy jakoś porozkładaj. Wyobraź sobie, że siedzisz za perkusją i poukładaj tak jak zazwyczaj wiszą. Hihat z jednej strony, ride z drugiej, krasze z prawej i z lewej. Tomy od lewej do prawej (lub odwrotnie). Wtedy nie będzie Ci się to kisić.
Na perkusji wskazany jest jakiś pogłosik, ale nie przesadzaj też z tym, bo w ciężkiej muzyce bębny raczej są krótkie, zwracaj uwagę na to żeby miały odpowiedni atak. Aha no i pamiętaj żeby nie mylić ataku z górką, to nie zawsze jest to samo.
W werblu atak daje górny naciąg, dolny raczej ten werblowy, sprężynowy charakter.
Stopa gdy ma górę, takie klaśnięcie to się przebija przez miks, natomiast ataku jej dodaje środek. (w black metalu często stopa ma górę, ale nie posiada ataku)
No, to generalnie są takie kilka podstawowych tipów. Najważniejsze to kombinować i słuchać efektów.