Dzięki stary za uznanie, ale chodziło o jakąś wykładnie do dyskusji, bo coś Ci zarzucałem i nie było konstruktywnego odniesienia o co mi chodzi. Teraz można popisać.
Głownie chodziło o main riff - w jaki sposób powinny wg mnie groović baniaki - tam resztę aranżu ułożyłem, żeby coś było (i tak mi się nie chciało do końca).
Gitary jakoś dziwnie po rozbiciu na lewo-prawo 100% i tak były w mono (na wspólnej grupie ustawione stereo). Dopiero po odwróceniu fazy jednego z ujęć zrobiła się przestrzeń (za to sygnał perfekcyjnie się zeruje w mono - dlatego słuchając tego np z głośnika komórki - NIE MA GITAR)
Ale olałem - ma być słuchane w sterele, poza tym nie o to chodziło w tym przykładowym miksie
No i ewentualne brudy mogą być z tym związane (te wypusty gitarowe nie wiem jak przygotowałeś, bo np bas DI był wypuszczony w stereo itd... zmieniałem to), ewentualnie nie wiem, jak ma działać to ENZO - czy to nie daje lekko fuzzowatego zabarwu... Gitary nagrywałes z dublami, czy kopiowałeś ujecie (ewentualnie coś Ci z miejsca grało w stereo)? Napisz.
Eksport garów linkuje Ci w wiadomości prywatnej. To jest konglomerat kilku bibliotek Toontrack plus reverb plate Lexicona z kompresją z DAW-a.
Jeśli chodzi o bas, jest tam RAT od TSE, kompresor NI Supercharger (można zastąpić z podobnym efektem darmowym Tokyo Down Labs Nova), impuls lodówki Ampega (moge Ci wysłać, bo TEN konkretnie IR wg mnie siedzi w miksach ideolo) i 2x użyty preamp gitarowy Ronald Passion JCM900 na AUX-ach z odpowiednimi cięciami sygnału HPF/LPF. Krótko mówiąc takie odkrywcze "myki" które oferuje nowomodny Neural Parallax - ja stosuje od lat i to z możliwością dużo lepszej ingerencji zarówno wszystkich składowych i przepływu
Jak używasz Sonara, to moge Ci wysłać projekt, to se dociągniesz co trzeba i powyczajasz co i jak / podłubiesz po swojemu.