Autor Wątek: Ibanez rg 1527 używka  (Przeczytany 8456 razy)

Offline kur_krank

  • Gaduła
  • Wiadomości: 108
Ibanez rg 1527 używka
« 30 Sty, 2009, 15:29:30 »
Za ok 2500 PLN mogę wyrwać, rocznik '05 Japonia, parę obić, stockowe pickupy (te szybko zostaną zastąpione). Proszę o skomentowanie takiej oferty odnośnie tego czy to atrakcyjna/za wysoka cena jak na takie wiosło, poza tym to by była moja pierwsza 7 :D

Pozdro

Offline Musza

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 163
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #1 30 Sty, 2009, 15:32:31 »
Za te same pieniądze mogę Ci skminić 7620 z EVO i tremolno (czyt. oferta nierewelacyjna-standard nic okazyjnego)
facebook.com/Musza.MorningWood

Offline hofiman

  • Gaduła
  • Wiadomości: 409
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #2 30 Sty, 2009, 15:39:15 »
ja mam takie 1527,tylko fakt zmieniłyem pupy na hellfire`y...brzmi szatańsko,jest zajebiste,wygodne no i tremolo działą jak trzeba jeszcze nie miałem z nim problemu.a Gite am już 10 miesiecy;) polecam ją.Bardziej doświadczeni gitarzyści którzy grali na reszcie ibanezów twierdzą że są to podobne gitary.Evo cieszy się również dobrymi opiniami;)
mój pies,jest spoko i wie o co chodzi,mówi elo mojej mamie zawsze gdy wychodzi.

Offline kur_krank

  • Gaduła
  • Wiadomości: 108
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #3 30 Sty, 2009, 15:45:22 »
Tyle że z tego co się orientuję to 7620 ma inny most. A mi zależy na floydzie ładnym (stały odpada).

Offline hofiman

  • Gaduła
  • Wiadomości: 409
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #4 30 Sty, 2009, 15:48:59 »
floyd w 1527 jest zajebisty,nie dość że jest ładny to działa jak ta lala;) ani razu mi nierostrojił gitary
mój pies,jest spoko i wie o co chodzi,mówi elo mojej mamie zawsze gdy wychodzi.

Offline Musza

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 163
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #5 30 Sty, 2009, 15:56:54 »
ja mam takie 1527,tylko fakt zmieniłyem pupy na hellfire`y...brzmi szatańsko,jest zajebiste,wygodne no i tremolo działą jak trzeba jeszcze nie miałem z nim problemu.a Gite am już 10 miesiecy;)

Moja ma 7 lat i most działa perfekcyjnie (LoPro). Generalnie w 7620 masz lepszy most (LoPro > EdgePro mam oba i wiem co mówię) ;)
facebook.com/Musza.MorningWood

Offline kur_krank

  • Gaduła
  • Wiadomości: 108
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #6 30 Sty, 2009, 15:57:39 »
No i tego się po nim spodziewam :P a co to brzmienia na solówkach? wiadomo że każdy pickup zmienia charakter ale lipa powinna jasno i klarownie zabrzmieć
 

Offline Musza

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 163
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #7 30 Sty, 2009, 16:03:20 »
No i tego się po nim spodziewam :P a co to brzmienia na solówkach? wiadomo że każdy pickup zmienia charakter ale lipa powinna jasno i klarownie zabrzmieć
 

No u mnie Evo w lipie brzmi jasno i klarownie, do tego słaby atak i nienaganny sustain. Dużo lepiej wypada w grze solowej niż rytmicznej. IMO lepiej poszukać 7620, albo dozbierać jeszcze odrobinkę i kupić 1527 z klonikiem <3.
facebook.com/Musza.MorningWood

Offline kur_krank

  • Gaduła
  • Wiadomości: 108
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #8 30 Sty, 2009, 16:19:04 »
hmm ale cenowo jak by to wypadało?
 niestety trochę mnie czas goni bo stara gitara się rozsypuje a nie chce w nią ładować nie wiadomo ile jak mam zamiar kupić kolejną...

edit: cenowo to znaczy 1527 w klonie vs 7620
« Ostatnia zmiana: 30 Sty, 2009, 16:23:22 wysłana przez kur_krank »

Offline oz

  • Pr0
  • Wiadomości: 969
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #9 30 Sty, 2009, 16:28:47 »
Moim zdaniem lepiej uderzac w rg7620 w tym wypadku (przewaga tremol no i evo)

Offline kur_krank

  • Gaduła
  • Wiadomości: 108
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #10 30 Sty, 2009, 16:37:39 »
Mam jeszcze 2 tygodnie to się zastanowię. Dzięki za pomoc!
Jakbyście mieli jakieś sugestie jeszcze to chętnie się dowiem czegoś nowego.

Offline hofiman

  • Gaduła
  • Wiadomości: 409
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #11 30 Sty, 2009, 17:02:58 »
chyba to że jest tremol no niema znaczenia ,skoro kolega chce floyda używać,chyba że zależy Ci tylko na dive`ach.
tak troche offtop,ale jak ten evo pod gryfem sie sprawuje.?
mój pies,jest spoko i wie o co chodzi,mówi elo mojej mamie zawsze gdy wychodzi.

Offline Musza

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 163
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #12 30 Sty, 2009, 17:32:43 »
chyba to że jest tremol no niema znaczenia ,skoro kolega chce floyda używać,chyba że zależy Ci tylko na dive`ach.
tak troche offtop,ale jak ten evo pod gryfem sie sprawuje.?

A czemu tremol-no nie ma znaczenia O,O ? Przecież nie w każdym songu używasz wajchy i do tego czasem chciałoby się zdropować. Tremol-no to nie jest blokada na stałe men, zakręcasz śrubeczke w sekunde i w sekunde ją odkręcasz.
« Ostatnia zmiana: 31 Sty, 2009, 11:16:21 wysłana przez Musza »
facebook.com/Musza.MorningWood

Offline nikt

  • Jeń Lebany
  • Administrator
  • Wiadomości: 4 211
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #13 30 Sty, 2009, 18:27:19 »
Za te same pieniądze mogę Ci skminić 7620 z EVO i tremolno (czyt. oferta nierewelacyjna-standard nic okazyjnego)

lepsza niz 1527 :P
"Government is not the solution to our problem; government IS the problem." Ronald Reagan

Offline Musza

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 163
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #14 30 Sty, 2009, 18:32:55 »
http://forum.sevenstring.pl/sprzedam/ibanez-rg-7620-gun-metal-2xemg707/

Albo zamiast się pier**** ze mną i ściąganiem, weź to (to sobie reklamę zrobiłem! :D)
facebook.com/Musza.MorningWood

Offline Tadeo

  • Pr0
  • Wiadomości: 625
  • Sie gra sie ma
    • Fraktale
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #15 30 Sty, 2009, 21:56:50 »
No i tego się po nim spodziewam :P a co to brzmienia na solówkach? wiadomo że każdy pickup zmienia charakter ale lipa powinna jasno i klarownie zabrzmieć
Przy rozłączonym humbie przy gryfie na wyższych pozycjach (już nawet na stockowych pikapach) odzywa się toto(1527) pięknie. :onan:
W 7620 jest chyba taki sam układ więc chyba bardziej się opłaca ładować w starszego badyla. 8)

Oprócz tego swojego 1527 z Evo wyrwałem za 2.5k (kochamy metala i jego RG7 na sprzedaż :-* ), więc jak masz jeszcze dopłacić za pikapy to chyba Cię drogawo to wyjdzie...

Offline BartekL

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 549
  • "Ryjem will not play"
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #16 30 Sty, 2009, 23:52:49 »
Jakbys zamierzał wymieniać pickupy, to wiedz ze problem jest ze sprzedaniem stockowych, cyba ze za psie pieniadze, wg mnie w takim wypadku lepiej sie na k7 szarpnąć.

Offline pan mikos

  • Pr0
  • Wiadomości: 681
Odp: Ibanez rg 1527 używka
« Odpowiedź #17 31 Sty, 2009, 11:57:58 »
http://forum.sevenstring.pl/sprzedam/ibanez-rg-7620-gun-metal-2xemg707/

Albo zamiast się pier**** ze mną i ściąganiem, weź to (to sobie reklamę zrobiłem! :D)

Tego Ibaneza polecam. Kosztuje więcej, ale to dlatego, że to bardzo dobry egzemplarz.

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
5 Odpowiedzi
20838 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Paź, 2006, 10:03:16
wysłana przez Qrczak
23 Odpowiedzi
9329 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 18 Paź, 2008, 09:06:44
wysłana przez Musza
43 Odpowiedzi
25665 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 23 Lip, 2009, 11:38:27
wysłana przez 7th
24 Odpowiedzi
16777 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Lis, 2009, 16:41:09
wysłana przez october
24 Odpowiedzi
15350 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 01 Wrz, 2009, 09:21:24
wysłana przez Leon