Autor Wątek: LINE 6 POD HD na Sevenstring.org  (Przeczytany 43336 razy)

Offline ITHMW

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 003
LINE 6 POD HD na Sevenstring.org
« 12 Paź, 2013, 23:37:54 »
Zapewne wielu ludzi przeglądało temat LINE 6 POD HD na sevenstring.org w poszukiwaniu chociażby presetów. Wiadomo, że każdy ma swój typ, smak itp jeżeli chodzi o brzmienie wiosła, ale to nad czym spuszczają się na tamtym forum zalatuje siarą i jest cholernie płaskie. Nie wiem czy osławieni twórcy presetów na tamtejszym forum kreują je tylko po to by dobrze brzmiały w miksie, ale mnie one kompletnie nie przekonują. Co w momencie gry LIVE? Ich najbardziej wycackane presety nie mają pierdalnięcia i strasznie sieją. Ogólnie nie ma w czym wybierać. Przeleciałem setki presetów do dży dży ze sevenstring.org jak i strony line 6 i co?...   ...i bieda.

Proszę bardzo - trzy presety, niby jedne z najlepszych :)     http://www.speedyshare.com/V8Hxw/POD-HD-sevenstring-org-HIT.rar

POD HD jest dobrym urządzeniem, ale według mnie po wielokrotnych próbach ograniczenia się tylko do POD+kolumna aktywna nic dobrego z tego nie wyszło.
Tak na marginesie jeżeli ktoś zamierza kupić kolumny ALTO do POD HD to kategorycznie odradzam. To połączenie powoduje lawinę siary. Płaszczyzna kompletna.
Z Kemperem czy Axe może ten głośnik chodzić inaczej, ale ja i tak uważam, że z gówna bata się nie ukręci.

Cyfrowa siara POD'a zmusza do zredukowania gainu, programowa dopałka tylko to pogarsza, a bramka szumów obcina barwę i gitara staje się odrobinę płaska, korekcja EQ jest do dupy bo co bym nie ruszył gitara robi się albo płaska albo zaczyna siarzyć. Nie ma bata, ale zamaist grrrrrrrr z głośnika leje się źźźźźźźźźźźź :)  Wyjść z czymś takim LIVE trzeba być odważnym.

Znalazłem  lekarstwo by złagodzić ból niemożności posiadania Kempera czy Axe. Cały zestaw włącznie z potężną kolumną aktywną zamyka się w cenie nieco przekraczającej cenę samego Kempera.

Oczywiście każdy może mieć jakieś swoje rozsądne rozwiązanie i nie mam zamiaru dyskutować na temat wyższości kostek analogowych itp, ale z samego POD'a ukręci się gówno jeżeli chce się ZAGRZMIEĆ LIVE.

Aktywne głośniki ALTO, YAMAHA, QSC odpadły przy ELECTRO VOICE ELX 115P. Polecam EV w 15" niż 12". Drewniana buda i głośnik 15" pięknie przenosi doły. Zapewne ma to duży wpływ na brzmienie całości.

Jeżeli ktoś potrzebuje bramki szumów to polecam ISP DECIMATOR 2. Nie mam pojęcia jak zachowuje się np. MXR, ale ISP po włączeniu delikatnie zmiękcza/ociepla zmniejszając kompresję w sygnale.

Dopałka która tak naprawdę nie do końca jest dopałką, a raczej swego rodzaju sustainerem, wstępnym EQ, regulatorem dynamiki. Mowa o Electro Harmonix Graphic Fuzz. Sam suwak poziomu distortion jest ustawiony na 0.5  z zakresu 0-10 tylko by rozjaśnić lekko barwę. Między innymi najważniejsze jest podbicie 125Hz i 250Hz przy prawie całkowitym obcięciu 500Hz. POD sam w sobie napierdala puszką jak chce się ukręcić środek na max więc żeby to w jakikolwiek sposób złagodzić i nawet uniknąć feedbacku, na wejściu jak i na wyjściu z POD'a trzeba ściągnąć to 500Hz i 630Hz w dół, ale o tym za chwilę.

W samym POD'dzie czułość wejściową ustawić przełącznikiem na PAD. Obcinając sygnał wejściowy, zmniejsza się siara z POD'a, zwiększa dynamika, a braki w sustaine rekompensuje EH Graphic Fuzz bez tej cyfrowej siary POD'a. Kiedyś w BOSS GT8  brzmienie kostki METAL ZONE można było ustawić tak, że równolegle do brzmienia kostki można było przepuścić żywy czysty sygnał gitary np. 60% przester kostki i 10% czysta gitara. Dodawało to taki smaczek do przesterowanej barwy. Pełniejsze brzmienie lepsza dynamika i mniej siary. Obcięcie czułości PAD w POD HD jakby podobnie reaguje. Polecam

No i bez tego ani rusz - choć nie koniecznie ta marka sprzętu, ale mowa tu o 31 stopniowym graficznym EQ w racku. Ja na przykład kupiłem tani, ale mega sprawujący się Behringer ULTRAGRAPH FBQ-PRO FBQ3102.  Wychodzę do niego z POD'a w stereo. Dwa kable do EQ i dwa z EQ do kolumny aktywnej.
Podbijam 160Hz i trochę mocniej 200Hz.  Troszkę ściągam 315Hz i 400Hz. Zdecydowanie obcinam 500Hz, nieco mniej 630Hz. Delikatnie też zmieniam parę innych wyższych wartości, ale od 10kHz do 20kHz wszystko idzie o 6dB w dół.
W zasadzie bez tego korektora nie gram LIVE. Jak się zjebie to nie wychodzę na scenę :)

Tutaj macie mój preset, który jest niejako bazą do dalszej obróbki przez resztę sprzętu. Może komuś się przydać do stworzenia bazy swojego brzmienia -  http://www.speedyshare.com/kbf93/Line6-E.-comp.h5e

Dołożyłem tam lekki kompresor, którego używam tylko w domu na małych głośnościach z 5" monitorów. Można usunąć.

W zasadzie od dawna planowałem dla Was chopy pierdalnąć video na YouTube z tym sprzętem. Ta myśl jest ze mną coraz częściej więc żeby nie być gołosłownym, jak będę gotowy to nagram prezentacje z brzmieńskiem LIVE z sali prób w naszym studio.
« Ostatnia zmiana: 12 Paź, 2013, 23:46:04 wysłana przez ITHMW »
INTERSTELLAR

Offline matisq

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 147
  • Gadaj z dupą to Cię osra
    • My Youtube
Cytuj
W zasadzie od dawna planowałem dla Was chopy pierdalnąć video na YouTube z tym sprzętem. Ta myśl jest ze mną coraz częściej więc żeby nie być gołosłownym, jak będę gotowy to nagram prezentacje z brzmieńskiem LIVE z sali prób w naszym studio.

Mniej czasu by zajęło nagranie video na YT niż pisanie tego elaboratu :)

Offline Lothar

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 491
  • Ibanez <3
    • Spaceshark's Lair
Ciekawie, ze wspomniales o mixowaniu sygnalu przesterowanego i czystego. Jest to patent, ktory wykorzystywalem grajac na fractalu i bardzo mi sie to podobalo. Na kemperze niestety nie moge tego zrobic.
facebook.com/EnolyBand

Rób perke.

Offline Yony

  • Predator
  • Administrator
  • Wiadomości: 1 842
  • I tak stroję najniżej!!!
Zapewne wielu ludzi przeglądało temat LINE 6 POD HD na sevenstring.org w poszukiwaniu chociażby presetów. Wiadomo, że każdy ma swój typ, smak itp jeżeli chodzi o brzmienie wiosła, ale to nad czym spuszczają się na tamtym forum zalatuje siarą i jest cholernie płaskie. Nie wiem czy osławieni twórcy presetów na tamtejszym forum kreują je tylko po to by dobrze brzmiały w miksie, ale mnie one kompletnie nie przekonują. Co w momencie gry LIVE? Ich najbardziej wycackane presety nie mają pierdalnięcia i strasznie sieją. Ogólnie nie ma w czym wybierać. Przeleciałem setki presetów do dży dży ze sevenstring.org jak i strony line 6 i co?...   ...i bieda.

Proszę bardzo - trzy presety, niby jedne z najlepszych :)     http://www.speedyshare.com/V8Hxw/POD-HD-sevenstring-org-HIT.rar

POD HD jest dobrym urządzeniem, ale według mnie po wielokrotnych próbach ograniczenia się tylko do POD+kolumna aktywna nic dobrego z tego nie wyszło.
Tak na marginesie jeżeli ktoś zamierza kupić kolumny ALTO do POD HD to kategorycznie odradzam. To połączenie powoduje lawinę siary. Płaszczyzna kompletna.
Z Kemperem czy Axe może ten głośnik chodzić inaczej, ale ja i tak uważam, że z gówna bata się nie ukręci.

Cyfrowa siara POD'a zmusza do zredukowania gainu, programowa dopałka tylko to pogarsza, a bramka szumów obcina barwę i gitara staje się odrobinę płaska, korekcja EQ jest do dupy bo co bym nie ruszył gitara robi się albo płaska albo zaczyna siarzyć. Nie ma bata, ale zamaist grrrrrrrr z głośnika leje się źźźźźźźźźźźź :)  Wyjść z czymś takim LIVE trzeba być odważnym.

Znalazłem  lekarstwo by złagodzić ból niemożności posiadania Kempera czy Axe. Cały zestaw włącznie z potężną kolumną aktywną zamyka się w cenie nieco przekraczającej cenę samego Kempera.

Oczywiście każdy może mieć jakieś swoje rozsądne rozwiązanie i nie mam zamiaru dyskutować na temat wyższości kostek analogowych itp, ale z samego POD'a ukręci się gówno jeżeli chce się ZAGRZMIEĆ LIVE.

Aktywne głośniki ALTO, YAMAHA, QSC odpadły przy ELECTRO VOICE ELX 115P. Polecam EV w 15" niż 12". Drewniana buda i głośnik 15" pięknie przenosi doły. Zapewne ma to duży wpływ na brzmienie całości.

Jeżeli ktoś potrzebuje bramki szumów to polecam ISP DECIMATOR 2. Nie mam pojęcia jak zachowuje się np. MXR, ale ISP po włączeniu delikatnie zmiękcza/ociepla zmniejszając kompresję w sygnale.

Dopałka która tak naprawdę nie do końca jest dopałką, a raczej swego rodzaju sustainerem, wstępnym EQ, regulatorem dynamiki. Mowa o Electro Harmonix Graphic Fuzz. Sam suwak poziomu distortion jest ustawiony na 0.5  z zakresu 0-10 tylko by rozjaśnić lekko barwę. Między innymi najważniejsze jest podbicie 125Hz i 250Hz przy prawie całkowitym obcięciu 500Hz. POD sam w sobie napierdala puszką jak chce się ukręcić środek na max więc żeby to w jakikolwiek sposób złagodzić i nawet uniknąć feedbacku, na wejściu jak i na wyjściu z POD'a trzeba ściągnąć to 500Hz i 630Hz w dół, ale o tym za chwilę.

W samym POD'dzie czułość wejściową ustawić przełącznikiem na PAD. Obcinając sygnał wejściowy, zmniejsza się siara z POD'a, zwiększa dynamika, a braki w sustaine rekompensuje EH Graphic Fuzz bez tej cyfrowej siary POD'a. Kiedyś w BOSS GT8  brzmienie kostki METAL ZONE można było ustawić tak, że równolegle do brzmienia kostki można było przepuścić żywy czysty sygnał gitary np. 60% przester kostki i 10% czysta gitara. Dodawało to taki smaczek do przesterowanej barwy. Pełniejsze brzmienie lepsza dynamika i mniej siary. Obcięcie czułości PAD w POD HD jakby podobnie reaguje. Polecam

No i bez tego ani rusz - choć nie koniecznie ta marka sprzętu, ale mowa tu o 31 stopniowym graficznym EQ w racku. Ja na przykład kupiłem tani, ale mega sprawujący się Behringer ULTRAGRAPH FBQ-PRO FBQ3102.  Wychodzę do niego z POD'a w stereo. Dwa kable do EQ i dwa z EQ do kolumny aktywnej.
Podbijam 160Hz i trochę mocniej 200Hz.  Troszkę ściągam 315Hz i 400Hz. Zdecydowanie obcinam 500Hz, nieco mniej 630Hz. Delikatnie też zmieniam parę innych wyższych wartości, ale od 10kHz do 20kHz wszystko idzie o 6dB w dół.
W zasadzie bez tego korektora nie gram LIVE. Jak się zjebie to nie wychodzę na scenę :)

Tutaj macie mój preset, który jest niejako bazą do dalszej obróbki przez resztę sprzętu. Może komuś się przydać do stworzenia bazy swojego brzmienia -  http://www.speedyshare.com/kbf93/Line6-E.-comp.h5e

Dołożyłem tam lekki kompresor, którego używam tylko w domu na małych głośnościach z 5" monitorów. Można usunąć.

W zasadzie od dawna planowałem dla Was chopy pierdalnąć video na YouTube z tym sprzętem. Ta myśl jest ze mną coraz częściej więc żeby nie być gołosłownym, jak będę gotowy to nagram prezentacje z brzmieńskiem LIVE z sali prób w naszym studio.
Powinienem powycinać coś z tego ale mi się nie chce, bo konkluzję to mam jedną, góra dwie:
1. Próbowałeś coś sam ukręcić? Bo wg mnie to podchodzisz do tematu kompletnie z dupy strony.
2. Co do Alto to kompletnie się nie zgodzę. Osobiście sprzedałem z 5 TS112 właśnie pod POD'y HD i absolutnie nie mogę zgodzić się z tematem "siary". Co tylko mnie utwierdza w przekonaniu, że coś robisz źle. Ale na pocieszenie dodam, że jednak POD + lampa (końcówka, head, łorewa) + gitarowa kolumna daje zajebiste rezultaty i sam na granie z monitorami wyłącznie bym się raczej nie zdecydował.

Offline matisq

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 147
  • Gadaj z dupą to Cię osra
    • My Youtube
Ja tam nie raz używałem PODa wpiętego w koniec mocy w lampowym headzie i powiem że często to brzmiało lepiej niż preamp z heada.

Offline ITHMW

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 003
Widzisz Yony :)...    ...nie wydaje mi się, że tylko coś tam próbowałem ukręcić. Niektórzy już po dwóch tygodniach kręcenia twierdzili, że mają mega brzmienia. Dostałem presety i płakałem ze śmiechu. Już po 3 tygodniach zabawy z POD'em wiedziałem, że brzmienie będzie z dupy jak nie wepnę w to czegoś analogowego. Bardzo precyzyjnie podszedłem do wyboru kostki przed POD'a. To nie mogła być lampa w kosteczce czy zwykły Dist czy Over bo w efekcie nie chodziło o jakąś siejącą dopałkę. EH Graphic Fuzz był strzałem w 10. Co ciekawe zacząłem robić testy na czystych wzmakach i paczkach z POD'a wraz z full przesterem z kostki. Rezultaty są bardzo ciekawe.
Podobnie jak EQ na wyjściu jest koniecznością jak chce się grzmotnąć. Trzeba podbić jak i ściągnąć pewne wartości by gitara nabrała ciepła i rąbała niskim środkiem nie dudniąc.
POD tego nie zrobi choć byś kręcił do przyszłej Gwiazdki.

Sprecyzuj "dupy strony" - Miałem i mam możliwość ogrania raz w tygodniu mojego POD'a na 2x60W ENGL i pace Marshall 1960 na v30. Jednak nie interesuje mnie końcówka lampowa i paka ze względu na koszt, wagę i rozmiary.

Nie ważne ile głośników Alto zejdzie ze sklepów. Jestem wręcz przekonany, że wrócą z rąk POD'owców na rynek wtórny szybciej niż zniknęły ze sklepów. Jeżeli postawisz sobie wszystkie te głośniki które ja miałem okazję ogrywać to nie istotne z której strony podejdziesz z POD'em i tak zawsze ALTO zostaje kilometrami w tyle. Przepaść brzmieniowa pomiędzy ALTO i EV jest ogromna. ALTO tak nieprzyjemnie wali górą , że po bezpośrednim porównaniu głośników, głośnika Alto słuchać się po prostu nie da. Zdaję sobie jednak sprawę nad przewagą ceny. EV nie jest tanie i nie mnie oceniać czy procentowo wraz ze wzrostem ceny idzie wzrost jakości dźwięku, ale mając jakiś zapas pieniędzy w portfelu po osłuchaniu tych głośników tylko głuchy wychodzi z Alto.

Tu nie ma się o co sprzeczać. Każdy ma inne gusta, preferencje, zasobność portfela itp. ,ale nikt mi nie wciśnie tych badziewnych presetów z sevenstring. org wmawiając, że są mega zajebiste. POD sam w sobie po prostu nie ma racji bytu przy rozwiązaniu z kolumną aktywną. Wszystkie te moje duperele kosztowały nieco więcej niż sam Kemper, ale mogę już grać spokojnie, gdzie do Kempera nadal musiałbym dokupić podłogę i dobry głośnik.
INTERSTELLAR

Offline Dale Cooper

  • American Pro Hater
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 410
    • CTG TV
Brak słów. Na chuj mi za przeproszeniem jakiś electrovoice za 3 patole albo head plus paka za 5 patoli, skoro potrzebny mi monitor koncertowy a i tak wszystko jedzie przez przody.
Twoja filozofia PODa jest błędna, a skoro szukasz presetów, znaczy że nie umiesz albo nie chce Ci się kręcić.
Tyle w temacie pierdolenia od rzeczy.

pees
W przyszlym miesiacu mam nadzieje kupie w koncu alto i nagram specjalnie dla Ciebie jak chujowo gra.
« Ostatnia zmiana: 13 Paź, 2013, 16:16:13 wysłana przez Dale Cooper »
mniut i piah

Offline Fizyczny

  • Gaduła
  • Wiadomości: 280
  • THALL
Uwaga noob pytanie, ale mnie ciekawi (w spoilerze bo kto nie chce niech nie czyta:D ):
Spoiler
.

Offline y

  • Pr0
  • Wiadomości: 554
  • nisko albo jeszcze niżej
IHMO do niskich strojów 12calowy głośnik to rzeźnia. na 5calowych odsłuchach nie ma sensu łapać punktu odniesienia, lepsze będą słuchawki o charakterystyce liniowej.

a propos Alto... mam Alto TS115A na próbach, z podem HD500x dobrze działa.

z brzmieniem jakimkolwiek, jakimkolwiek preampem/kombajnem typu Kemper/Fractal/Pod wszystko zależy czy tępo wbija się czyjś preset czy robi preset pod badyl/pupę/strój.

n-ty raz czytam, że ktoś wziął jakiś preset, albo że Oli brzmi wszystko dobrze.... ITHMW a co podłączasz do Pod'a? jaki badyl/pupy/strój?

Offline ITHMW

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 003
Dale - nie poć się stary bo ja doskonale wiem jak bardzo chujowo gra Alto względem innych PA. Twoja fatyga z nagrywaniem na nic się tu zda, no chyba, że ktoś stoi przed dylematem kupna Alto. Nie zauważyłem żebym szukał presetów, natomiast zastanawia mnie fascynacja presetami na sevenstring.org...   ..., ale owszem w pierwszym tygodniu z POD'em jakieś pół roku temu zassałem około 200 do rzeźni, z czego tylko jeden nadawał się do jakiejkolwiek rozbudowy po czym go usunąłem.
Moja filozofia jest prosta i nie wymagam od Ciebie byś ją rozumiał. Nawet gdy jedziemy gdzieś grać nie polegam już na odsłuchach jakie oferuje mi dany klub. Zawsze każę ściągnąć moją gitarę z wyjebanych czasem i eksploatacją odsłuchów na scenie. Często zresztą są to jakieś zabytki historii i w ogóle marnie to brzmi. Lubię mieć ten komfort by słyszeć przyjemną barwę, a nie tylko siarę byleby się przebijało. Sygnał stereo już po całym tym przerobieniu wypuszczam na przody z wyjścia XLR kolumny EV bo używam parę efektów stereo.
Uwielbiam mieć także ten komfort dobrego odsłuchu podczas próby. Kurwa kto mi zabroni tym bardziej, że cały ten bajzel nie kosztuje fortuny, a rodzina ma co jeść.

y - gitara typ SG 7 strun, Tone Zone7 i DActivator neck, strój Ab - graliśmy w G ale dla skali 25,5 ze strunami 10,15,20,32,44,58,74 było niby dobrze jednak nie za stabilnie pomiędzy dwoma gitarami. Po dwóch tygodniach użytkowania POD'a wymieniłem pickup mostkowy i zacząłem ustawiać wszystko pod moje wiosło. Zajęło mi to kilka tygodni włącznie z dobieraniem sprzętu, ale opłaciło się.  Kumpel z kapeli ma ESP LP 7 za 1800 funciaków na EMG. Wystarczy, że podłączę jego wiosło tylko pod samego POD'a i wiem, że preset musiałby iść do kolejnej przebudowy. Inne wiosło, inna bajka
INTERSTELLAR

Offline matisq

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 147
  • Gadaj z dupą to Cię osra
    • My Youtube
No to ja już nierozumieniem czemu ten wątek służy ...

Offline sinquestsound

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 179
  • Tekst osobisty
    • SinMix
Cytuj
Proszę bardzo - trzy presety, niby jedne z najlepszych :)     http://www.speedyshare.com/V8Hxw/POD-HD-sevenstring-org-HIT.rar
OOO kurwa! stary wielkie dzięki te presety miażdżą! Poświęciłem mój cenny czas dla mas i proszę - zreampowałem na tych 3 presetach gitarki;) nie użyłem żadnego eq na nich zgrane i już dodany podkład dopalone VW na sumie i proszę! teraz zastanawiam się czy sprzedać poda! A jak tobie nie gada to coś spierdoliłeś po drodze - uważam że te presety to jedne z bardziej naturalnie brzmiących ustawień!!!

Wlacz osadzony player soundcloud


MIAZGA!!! 5150 z Bognera mnie zabija!


Pozdrawiam,
« Ostatnia zmiana: 13 Paź, 2013, 21:24:26 wysłana przez sinquestsound »

Offline sify11

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 613
  • Rap Metal Katowice
    • FejsBukowa Strona Kapeli
przecież cały czas pisałem ze sim bognera jest najlepszy :D
i always go full retard

Offline ITHMW

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 003
sinquestsound - cieszy mnie to, że w miksie Tobie siedzi, a teraz chwyć gitarę do ręki, podłącz ją do POD'a wyjdź sygnałem prosto do np. magicznego ALTO jeżeli masz dostęp i zacznij grać LIVE bo o tym cały czas mowa. (pierwsze parę zdań z pierwszego postu).

Koniec tematu
INTERSTELLAR

Offline sinquestsound

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 179
  • Tekst osobisty
    • SinMix
sinquestsound - cieszy mnie to, że w miksie Tobie siedzi, a teraz chwyć gitarę do ręki, podłącz ją do POD'a wyjdź sygnałem prosto do np. magicznego ALTO jeżeli masz dostęp i zacznij grać LIVE bo o tym cały czas mowa. (pierwsze parę zdań z pierwszego postu).

Koniec tematu
temat się skończy jak zabiorę poda do siebie do salki wepnę w pętle Bugery 333XL i zgram przez paczkę Hesu 2x12 V30 z sm57 wrzucę ci te same ślady w miksie który już dałem! i ja wiem że to zagada! idziesz o zakład?

Pozdrawiam,

Offline sify11

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 613
  • Rap Metal Katowice
    • FejsBukowa Strona Kapeli
sinquestsound - cieszy mnie to, że w miksie Tobie siedzi, a teraz chwyć gitarę do ręki, podłącz ją do POD'a wyjdź sygnałem prosto do np. magicznego ALTO jeżeli masz dostęp i zacznij grać LIVE bo o tym cały czas mowa. (pierwsze parę zdań z pierwszego postu).

Koniec tematu

kurwa ziomek rozpierdalasz mnie...
przestan wierzyc magie 'krecenia brzmienia' tylko kurwa graj, osobiscie zagrałem fhuj zajebistych gigow na hd500 i alto i nikt nie narzekał na brzmienie (a wątpie, że jestem mistrzem krecenia brzmienia).

chcesz brzmiec dobrze na koncercie? no1 fucking cares!
chcesz brzmiec na nagrywce? dozbieraj i kup lampe.
i always go full retard

Offline Dale Cooper

  • American Pro Hater
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 410
    • CTG TV
Cytuj
chcesz brzmiec na nagrywce? dozbieraj i kup lampe.
- lol wat? xD
Odpalilem te presety, nie ma co pierdolić, sa slabe, zamulone jak dupa małpy.
mniut i piah

Offline ITHMW

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 003
Panowie kurwa - tu nie chodzi o krucjatę przeciwko czemukolwiek lub komukolwiek. Nie chodzi o POD'a z Bugerą, ENGL'em czy Mesą wraz z różnymi paczkami gitarowymi.

cytuję siebie z pierwszego postu - POD HD jest dobrym urządzeniem, ale według mnie po wielokrotnych próbach ograniczenia się tylko do POD+kolumna aktywna nic dobrego z tego nie wyszło.

Chodzi o budżetowy rig by to jakoś grało, a nie srało - te presety z seven...org  są do dupy w połączeniu z kolumną aktywną i tyle.
INTERSTELLAR

Offline sify11

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 613
  • Rap Metal Katowice
    • FejsBukowa Strona Kapeli
to siądź raz i spróbuj swoje ukręcic, a skoro to jak widać też nie pomogło to moze nie jest to sprzet dla Ciebie?
i always go full retard

Offline Dale Cooper

  • American Pro Hater
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 410
    • CTG TV
A grają Ci te presety na sluchawkach w domu?
mniut i piah

Offline sinquestsound

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 179
  • Tekst osobisty
    • SinMix
Panowie, mam u siebie jeszcze ra ndalla rh 200 i vortexa h&k no i bugerke moge zgrac te probki przez hesu i sm57 nawet poda wepne w petle z tymi presetami posluchamy co wyjdzie i porownamy... moze wcale tak zle nie jest ?

Wysłane z mojego B943 za pomocą Tapatalk 4


Offline Lothar

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 491
  • Ibanez <3
    • Spaceshark's Lair
Panowie, mam u siebie jeszcze ra ndalla rh 200 i vortexa h&k no i bugerke moge zgrac te probki przez hesu i sm57 nawet poda wepne w petle z tymi presetami posluchamy co wyjdzie i porownamy... moze wcale tak zle nie jest ?

Wysłane z mojego B943 za pomocą Tapatalk 4



Poraz ktorys oblewasz test na czytanie ze zrozumieniem. Nikomu nie chodzi o to jak pod dziala z koncowkami mocy gitarowymi i pakami gitarowymi.
facebook.com/EnolyBand

Rób perke.

Offline y

  • Pr0
  • Wiadomości: 554
  • nisko albo jeszcze niżej
Nie kumam problemu. Jest brzmienie (sorki - tego co jest zalinkowane nie mogę obadać, bo mam maka i .exe to niestety 'to se ne da') ukręcone na podzie.

Albo gada z danym wiosłem albo nie. To nie jest kwestia tylko kolumny aktywnej - ona nie ma korekty barwy za specjalnie, ona ma w założeniu oddawać w miarę neutralnie podawany sygnał i IHMO ta TS115A gada.

Kwestia druga - to jest odsłuch aktywny. odsłuch. na scenę, na próbę. to nie są przody. to nie jest wzmacniacz lampowy.

Albo nie masz dobrego brzmienia do swojego badyla albo nie umiesz tego podłączyć razem przy czym - zakładając, że masz dobre brzmienie na poziomie POD'a to nie wiem co dalej można popsuć. może masz źle ustawione wyjście w Podzie.

A może najlepiej zgraj cokolwiek jak brzmi gitara z poda (przez usb) i wstaw na sc.


Offline sinquestsound

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 179
  • Tekst osobisty
    • SinMix
Cytuj
Poraz ktorys oblewasz test na czytanie ze zrozumieniem. Nikomu nie chodzi o to jak pod dziala z koncowkami mocy gitarowymi i pakami gitarowymi.

Cytuj
Co w momencie gry LIVE? Ich najbardziej wycackane presety nie mają pierdalnięcia i strasznie sieją. Ogólnie nie ma w czym wybierać. Przeleciałem setki presetów do dży dży ze sevenstring.org jak i strony line 6 i co?...   ...i bieda.

Proszę bardzo - trzy presety, niby jedne z najlepszych :)     http://www.speedyshare.com/V8Hxw/POD-HD-sevenstring-org-HIT.rar

Oblewam test? Ja? Temat dla mnie bardzo prosty. Kolesie z sevenstring.org zrobili najlepiej brzmiące presety do PODA ja je ściągnąłem i nie chcą mi gadać na moim setupie więc są chujowe a miały być fajne ;)

Jeżeli nie chcą gadać z tym systemem odsłuchowym, to może olać temat i nie iść z niego na przody?, może najlepiej zainwestować w Torpedo do poda i już?. Wgrać sobie swoje impulsy Catharsisa, GuitarHacka itd... ukręcić pod nie swoje presety do poda i z torpedo wychodzić na przody? omijając wszystko po drodze, a to co ma w tej chwili traktować tylko jako "odsłuch" na scenie i już?



Pozdrawiam,

Offline Lothar

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 491
  • Ibanez <3
    • Spaceshark's Lair
Cytuj
Poraz ktorys oblewasz test na czytanie ze zrozumieniem. Nikomu nie chodzi o to jak pod dziala z koncowkami mocy gitarowymi i pakami gitarowymi.

Cytuj
Co w momencie gry LIVE? Ich najbardziej wycackane presety nie mają pierdalnięcia i strasznie sieją. Ogólnie nie ma w czym wybierać. Przeleciałem setki presetów do dży dży ze sevenstring.org jak i strony line 6 i co?...   ...i bieda.

Proszę bardzo - trzy presety, niby jedne z najlepszych :)     http://www.speedyshare.com/V8Hxw/POD-HD-sevenstring-org-HIT.rar

Oblewam test? Ja? Temat dla mnie bardzo prosty. Kolesie z sevenstring.org zrobili najlepiej brzmiące presety do PODA ja je ściągnąłem i nie chcą mi gadać na moim setupie więc są chujowe a miały być fajne ;)

Jeżeli nie chcą gadać z tym systemem odsłuchowym, to może olać temat i nie iść z niego na przody?, może najlepiej zainwestować w Torpedo do poda i już?. Wgrać sobie swoje impulsy Catharsisa, GuitarHacka itd... ukręcić pod nie swoje presety do poda i z torpedo wychodzić na przody? omijając wszystko po drodze, a to co ma w tej chwili traktować tylko jako "odsłuch" na scenie i już?



Pozdrawiam,

Tak oblewasz bo to nie jest temat pod+pa+paczka tylko temat pod direct/frfr.

I naprawde uważasz, ze uzycie torpedo zalatwi temat? :D
przeciez torpedo kosztuje 4k. Do tego dodaj koszt poda, podlogi jesli masz poda pro i wychodzi wiecej niz kemper/fractal, haha.
To ja wolę grać z tych dwóch ostatnich ;)
facebook.com/EnolyBand

Rób perke.

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
3 Odpowiedzi
6488 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 03 Paź, 2009, 19:22:59
wysłana przez zibi
10 Odpowiedzi
4062 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 30 Lip, 2010, 15:17:25
wysłana przez coin777
19 Odpowiedzi
8900 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 17 Sty, 2012, 20:31:14
wysłana przez freakguitar
14 Odpowiedzi
4656 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 16 Kwi, 2012, 11:02:48
wysłana przez knoteek
6 Odpowiedzi
1779 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 25 Lip, 2021, 01:20:08
wysłana przez Zomballo