Autor Wątek: Ibanez Rga7, Ibanez RGD7421, ESP LTD MH-417-którą wybrać  (Przeczytany 16016 razy)

Offline IndependenT

  • Gaduła
  • Wiadomości: 298
Witam,
to mój pierwszy post na forum Sevenstring, więc proszę o wyrozumiałość i pomoc w wyborze.
Ostatnio mam ciśnienie na gitarę 7-strunową, będzie to moja pierwsza siódemka, maksymalnie mogę wydać 2500pln, w grę wchodzą tylko nowe gitary, nie interesują mnie używki, zainteresowały mnie gitary; Ibanez Rga7, Ibanez RGD7421, ESP LTD MH-417(nie chcę Shectera bo źle mi leży w łapie), która z tych gitar będzie lepsza? czy warto brać gotowego ESP LTD MH-417, Ibaneza rga7 i wymienić w nim przystawki? czy może lepszy będzie Ibanez RGD7421 ma pasywne przystawki, korpus z lipy i dłuższą skale 26,5 , po za tym co daje dłuższa skala? lepsze brzmienie? Wybaczcie o te pytania ale jestem zielony w temacie gitar 7strunowych.
Lubie klimaty Tesseract, Periphery, Animals as leaders i oczywiście Meszuge  :headbang: i w takim klimacie szukam brzmienia gitary  :)
Pozdro

Offline Lothar

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 491
  • Ibanez <3
    • Spaceshark's Lair
Ibby RGD - przedewszystkim z powodu przedłużonej skali, dzięki niej, będziesz mógł założyć lżejsze struny do nizszych strojeń. Przystawki i tak będziesz musiał zmienić. Ale jak wstawisz tam Aftermatha/Painkillera to juz masz solidną podstawę do brzmienia takiego jakiego szukasz.

A oprócz to użyj wyszukiwarki tutaj na forum, to nie boli a takich tematów było tylko z miliard.


byłbym zapomniał:

Spoiler
facebook.com/EnolyBand

Rób perke.

Offline Bjørn

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 361
  • Imponderabilistyczny monopluralista.
RGD7421 z tego co podałeś, zdecydowanie. A potem zasadzasz w niego Bare Knuckle Pickups albo Lundgreny. Niech Cię ręka boska chroni od aktywnych pickupów!
. : : Death Metal und Jazz : : . || dubstepowe banjo w djencie || . : : Fractal > all your amps : : .

Offline IndependenT

  • Gaduła
  • Wiadomości: 298