Autor Wątek: Humb do strata  (Przeczytany 2482 razy)

Offline Rumak

  • Pr0
  • Wiadomości: 644
Humb do strata
« 06 Paź, 2012, 16:41:51 »
Witam,

postanowiłem podrasować mojego Squierka i wjebać mu coś mocniejszego pod most. Cel prosty - ma grać mocno, bez siary, szybko, selektywnie i mieć ładne pm. Szukam czegoś co zabrzmi dobrze z olchową deską i klonowym gryfem, z naciskiem na minihumby żeby nie zmieniać pickguarda i nie przelutowywać na nowo całej elektroniki. Pod warunkiem, że minihumb da mi upragnioną moc (nigdy takowych nie testowałem i jestem zielony w temacie minihumów), jeśli nie są one przystosowane do generowania mocniejszych przesterków to będę uderzał bezpośrednio w męskie hambakjery. Strój docelowy to D standard, czasami C drop.

Podzielcie się wrażeniami odnośnie fajnie brzmiących olchowych desek, jak i również mini hambakjerów. Co proponujecie?

Offline BetoNova

  • Gaduła
  • Wiadomości: 305
  • Wut?
    • Mein zespół
Odp: Humb do strata
« Odpowiedź #1 06 Paź, 2012, 18:02:17 »
O, ja się podepnę. Szukałbym też czegoś takiego mini do strata pod most (tylko z jesionową dechą). Ktoś używa Merlina Twinsa np.?

Offline Rumak

  • Pr0
  • Wiadomości: 644
Odp: Humb do strata
« Odpowiedź #2 06 Paź, 2012, 18:41:46 »
Właśnie miałem pytać o Merlina a zapomniałem :P na stronie producenta opisują go jakby nie był zbyt hajgejnowy. A co z pickupami Tesli? Warta uwagi firma? Czy na wstępie olać?

Orange

  • Gość
Odp: Humb do strata
« Odpowiedź #3 06 Paź, 2012, 20:44:01 »
Hehe. Zajebisty jest. Tesla RS2 - ten mocniejszy. Ma mniejszy sygnał niż np Hellfire, ale jest bardzo w pytę. Można go w bardzo dobrej cenie wyrwać - ja  za 145 z wysyłką wyrwałem używkę. Nówka niewiele droższa - na guitarproject są.

Offline lupus

  • Pr0
  • Wiadomości: 908
  • nadużywam delaya i reverbu
Odp: Humb do strata
« Odpowiedź #4 07 Paź, 2012, 00:26:03 »
Z minihumbów Ci nic nie polecę, ale jak zechcesz dać pełnego humba to Seymour Duncan SH-4. Do dziś żałuję, że sprzedałem tą gitarę.