Autor Wątek: Jakie przyzwoite 212 do Djenta ?  (Przeczytany 7394 razy)

Offline ukasheq

  • Gaduła
  • Wiadomości: 146
Jakie przyzwoite 212 do Djenta ?
« 03 Wrz, 2011, 20:33:29 »
Cześć chłopaki !  8)

Jak w temacie, rozglądam się za jakąs fajną paczką 2x12 do piłowania w niskim stroju. Mam 2 prośby.

1) podajcie coś w rozsądnej cenie
2) podajcie coś w cenie bez limitu

Z czym by to miało grać? Najprawdopodobniej Savage/Invader/5150 II  :P

Pozdro miliard  :-*

Offline ukasheq

  • Gaduła
  • Wiadomości: 146
A czy jest coś coś uniwersalnego (wiem że co jest do wszystkiego jest do dupy ale jednak może) co zabrzmi na tych hedach i podobnie im brzmiącym? Zależy mi żeby nie było mulenia i siary.

Inna sprawa, jak się mają do tego głośniki dedykowane pod niski łomot np Eminence Man o War? Czy np taka paka od noisyboxa będzie lepiej śmigać z takimi głośnikami? Pytam, bo jestem zielony w temacie pak (może ograłem w życiu z 5 pak).

Dzięki pozdro :D

Offline Lothar

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 491
  • Ibanez <3
    • Spaceshark's Lair
jak dla mnie paczki Orange + niski strój = fail
facebook.com/EnolyBand

Rób perke.

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 4 305
  • got beagle?
Coś taniego - Harley Benton 212 na V30
Coś bez ograniczenia ale zajebistego baaaardzo: VHT Fat Bottom na Eminencach zdaje się P50 - w niskich strojach gada po prostu przezajebiscie i jest warta swojej kasy, czego w przypadku 212 o orange powiedziec nie można
B ( o ) ( o ) B S

Offline Dexterek

  • Fanboy Mesy w niepomiętej kurtce
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 838
  • Pan Mroku
jak dla mnie paczki Orange + niski strój = fail
popieram
Don't stick with your girl - that is gay and lame.
Rape some sluts who worship Satan's name!

Offline terrormuzik

  • Zamula nawet jesion
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 716
w D się zdarzają fajne djenty :)

Offline gluchy3845

  • Gaduła
  • Wiadomości: 145
Zamów sobie w MG pakę na wizzardah.

Offline ukasheq

  • Gaduła
  • Wiadomości: 146