@matisq 1. Niestety nie mogę na tyle sobie pozwolić bo wtedy nie słyszę dobrze wszystkich częstotliwości, przez equalizer na karcie dźwiękowej (chujowej) który musi pasmo ograniczać stopniowo (Na kształt równi pochyłej. Chujowy subwoofer nie daje możliwości zbicia bardziej basów sam w sobie to muszę sobie radzić z tym co mam)
2-9. Ja najpierw nagrywam gitary, potem wrzucam gotowy (mój) preset miksu garów z AD, odsłuchuję i wysyłam perkusiście same gitary z metronomem. Jak przychodzi jego nagranie to lecę po kolei - stopa, werbel, talerze, tomy. Wszystko jako jeden folder idzie na lekki reverb i ew. eq lub multipresor (czasem go używam żeby częstotliwości kompresować zamiast ograniczać, czasem daje trochę lepszy efekt moim zdaniem)
10. Gitary nagrane na dwie ścieżki (lub cztery jeśli lecą różniącymi się mocno liniami) i obcinam dół w okolicach 150-170Hz, w niektórych nagraniach musiałem podbijać górę (i to mocno) ale wyrosłem z tego
11. Nie zawsze wiem gdzie te dudnienia znaleźć i w jaki sposób, zazwyczaj jeśli do nic dochodziło to multipresor na jakimś zakresie zdawał egzamin
12. Jestem zadowolony z Le456 i SM57/C414 w LeCabie ale w miksie nie zawsze leżą
13. To samo
14. Lubię jak bas jest wyraźny bo nie gram kostką by podbić a zazwyczaj cośtam ciekawego się dzieje (no nie zawsze, w tym kawałku nic w zasadzie)
@bandit112 1. Zaraz spróbuję basy przed maximizerem zdjąć i zobaczyć czy pomoże
2. Nie podbijałem dołu. Taki wyszedł. Może kwestia głośnego basu i kiepskiego EQ na stopie?
EQ nie miałem żadnego na końcu, wszystko było załatwione bez korekcji graficznej