Autor Wątek: MOTO-MOTO, czyli czym się lansujecie oraz czym lansować byście się chcieli  (Przeczytany 313100 razy)

Offline MrJ

  • Pr0
  • Wiadomości: 576
  • marudny jeżor
Paczaj też na to, czy można wymieniać w aucie duperele, czy trzeba cały element. Przykład: zawieszenie tylne we francach typu belka skrętna. Nie robisz po kawałku co dziesiąt-tysi, ale raz a dobrze co set-. Podobnie np. przeguby - w jednych autach zmienisz tylko ten element, w innych musisz wymieniać całą półoś. Fakt że rzadziej, ale bardziej wtedy bije po kieszeni jako jednorazowy wydatek. I tak dalej.

Zerknij też na ile dane części są wspólne z innymi autami, np. czy dana wersja silnikowa jest rzadka, czy często spotykana. Wiadomo - im częściej, tym łatwiej i taniej tak o oryginały, jak i zamienniki.

Ale do właściwych wniosków i tak dochodzi się zwykle samemu, po latach robienia głupot i wydania kupy kasy :P
« Ostatnia zmiana: 13 Mar, 2014, 13:20:40 wysłana przez MrJ »
Dyskusja z forumowym skurwysyństwem jest jak gra w szachy z gołębiem - nieważne ile umiesz, wiesz i jaki masz poziom. Gołąb i tak wskoczy na szachownicę, rozjebie figury, nasra i wydrze dziób że wygrał.