Chociaz myślę, żeby spliter jednak wyeliminować poprzez 2krotną rejestrację materiału odtwarzanego z głośnika. To powinno dać nam jasny obraz sytuacji.
no tu sie zgadzam najlepsze rozeznanie daje np. reampowana gitara
, wtedy w każdym przypadku mamy do czynienia z tym samym sygnałem mikrofonem wzmakiem pomieszczeniem paczką, ważne żeby wysterować sygnał na każdym z preampów tak samo
, tyle że gitara higain to mało "złożony" sygnał do porównania brzmień preampów, ja w tym teście powyżej preampu PSC w reampboxa wpuszczałem wokal jak słychać hehehe, mam na stanie 5 budżetowych preampów i robiłem sobie zestawienie
zresztą tutaj:
http://www.brickwall.pl/index.php?threads/kr%C3%B3tki-test-tanich-preamp%C3%B3w.107/ mamy właśnie zreampowany ślad gitary na różne preampy i podane ceny za kanał, kolejna sprawa że taki sygnał trzeba by poddać np, mocnej kompresji albo normalizacji żeby zobaczyć jak się zachowuje
Co do samej zasady zgadzam sie z Toba - wybor preampu nie pelni kluczowej roli. Jednak nie marginalizowal bym jego roli w procesie kreowania brzmienia.
ale właśnie tez o to mi chodzi, ludzie potrafią się pałować interfejsem brzmieniem preampu i innymi duperelami, a nie potrafia zagrać 2 razy równo tej samej partii, strun przed sesja nie zmieniają, nie pracuja nad artykulacją i innymi rzeczami, bo łatwiej marudzić i szukać dziury tam gdzie jej nie ma.
Trochę z innej beczki Porównanie wtyczkowych kompresorów UA1176 LN
co jest co tutaj:
http://www.brickwall.pl/index.php?threads/ni-vc76-tracks-black76-modern-seventhsign-waves-cla-76.248/Wolimy wierzyć że coś za co płacimy jest najlepsze bo płacimy, często nie sprawdzamy darmowych odpowiedników bo, albo nie musimy albo lepiej nie bo jak zagada tak samo albo lepiej
]
Wiem że po moich wypowiedział rysuję się pewny wizerunek mojej osoby, negującej wiele rzeczy i przeczącej temu co mówi większość, tyle że większość tych rzeczy sprawdziłem sam baaa i nawet dziele sie tym z innymi, a co zrobią ich sprawa.
Pozdrawiam,