Autor Wątek: MOTO-MOTO, czyli czym się lansujecie oraz czym lansować byście się chcieli  (Przeczytany 311596 razy)

Offline Konrad_89

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 67
To ja się wypowiem.

Audi a4 - osobiście nie lubię, dużo tego i w ogóle, ale jak kupisz 1.9 tdi, to będziesz jeździł długo, tanio i raczej bezproblemowo pod warunkiem, że będziesz dbał. Czterech znajomych takie ma, chwalą sobie i nie mają problemów. Chcesz tanie części, a to auta raczej do takich nie należy. Wielowahaczowe zawieszenie, które na naszych drogach stosunkowo szybko siada szarpnie Cie mocno po kieszeni. Jakoś bardzo przestronny to on nie jest. Jak dla mnie to jest niewygodny, a z tyłu bardzo ciasno. Powiedziałbym, że odrobinkę więcej miejsca niż w golfie 4. Seat Leon to w zasadzie Golf, tylko w innym opakowaniu. Passaty też są IMO przereklamowane, w środku jakieś takie biedne i nic specjalnego, ale podobno małoawaryjne. Podobno, bo znam tylko 2 osoby, które takie mają.  Czytałem też, że b5 przed liftem są lepsze, niż te po. Volvo sam chciałem sobie kupić, ale wziąłem omegę. Jakoś mi to auto nie podeszło. Diesle mają chyba od Renault. E46 też szukałem, kilka oglądałem... Za 20k będzie ciężko kupić... Może tak już jest, że w moim województwie trzeba więcej zapłacić za zadbany egzemplarz, ale jak bym kupił u siebie taką za 20, to spokojnie musiałbym dołożyć jeszcze z 7. Ja polecam od siebie obejrzeć jakąś Omegę B FL, inaczej C. Na prawdę może zaskoczyć, a za tą kwotę znajdziesz coś około 2002 roku. Najbardziej polecam Mondeo mk3, po lifcie.  Ford gówno wort... Też tak mówiłem, dopóki nie miałem swojego i nie przejechałem się MK3. Na prawdę oferują bardzo dużo/więcej niż konkurencja w tej samej, a nawet lepszej cenie. Raczej nie zawiedziesz się na mondeo, ale koniecznie po lifcie. Małe przebiegi - benzyna. Duże z przewagą tras - diesel. Zadbaną benzynę łatwiej trafić. Tam jest po prostu mniej rzeczy, które mogą się popsuć. W dieslach już masz turbo, wtryski itd itp. Jak dbasz tak masz :)