Autor Wątek: trash/deathcore Drop A (PodFarm)  (Przeczytany 1948 razy)

Offline matisq

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 147
  • Gadaj z dupą to Cię osra
    • My Youtube
trash/deathcore Drop A (PodFarm)
« 26 Maj, 2010, 21:15:26 »
Witam,

Ostatnimi czasy zrobiłem coś takiego:

http://matisq.mvc.pl/mp3/12-eufr.mp3
http://matisq.mvc.pl/mp3/13-tonga.mp3
http://matisq.mvc.pl/mp3/14-samta.mp3
http://matisq.mvc.pl/mp3/15-fota.mp3

Nagrywane z użyciem Line6 PODFarm + Cubase + Battery + sample i parę wtyczek VST.
Zasadniczo to szukam kogoś na wokal do tego bo nawet fajnie się tego słucha tylko gardła tu brakuje.
Więc zasadniczo jakbyście kogoś znali kto by chciał się pobawić to dajcie znać.

No i czekam na opinie i ewentualne uwagi.

Pozdro
667

Offline Lisu

  • Gaduła
  • Wiadomości: 134
    • Myspace
Oo ale perka plastikowa w eufr mi słychać xD W fota zarąbisty ten gojirowy patent jest.
« Ostatnia zmiana: 26 Maj, 2010, 22:49:15 wysłana przez Lisu »

Offline Cynic

  • Gaduła
  • Wiadomości: 125
Fajne pomysły, ale jak na mój gust nieco przekombinowane czasem patenty są. Momentami za dużo się dzieje, cięzko będzie jakieś gardło wpasować w to, by konstrukcja miała ręce i nogi ;)

Moznaby coś porozciągać/przedłużyc, by mocniej się odcinały partie.

Momentami harmonie kojarzą mi się z Schuldinerem, ale to jest plus ;)

Keep on going ;)
LTD MHB-401, Ibanez RGA 7, LTD B-206, ENGL Powerball II, Ampeg SVT3 Pro, ENGL 412 SS, Hartke HX 410, TC G-Major, Lexicon MX-200, Behringer FCB 1010

Offline matisq

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 147
  • Gadaj z dupą to Cię osra
    • My Youtube
Co do drumsów to eufr powstawał jako pierwszy wiec wszystko szło z Battery, w następnych zacząłem już coś więcej z blachami kombinować (DFH). A ten paten z foty też mi się podoba :)

No rzeczywiście czasem mi mówią że za dużo pod wokal kombinowania ale dla chcącego nic trudnego :)
A skojarzenia z Chcukiem jak najbardziej miłe chociaż niezamierzone :)
« Ostatnia zmiana: 27 Maj, 2010, 09:40:00 wysłana przez matisq »

Offline Rumak

  • Pr0
  • Wiadomości: 644

Zasadniczo to szukam kogoś na wokal do tego bo nawet fajnie się tego słucha tylko gardła tu brakuje.
Więc zasadniczo jakbyście kogoś znali kto by chciał się pobawić to dajcie znać.


Chcesz mnie? :P

Offline matisq

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 147
  • Gadaj z dupą to Cię osra
    • My Youtube
A chcesz się pobawić? :)
A co preferujesz Scream czy Growl czy może oba naraz :P

Offline Rumak

  • Pr0
  • Wiadomości: 644
Nie mam za bardzo na czym się pobawić, bo sprzętu/mikrofonu pr0 nie posiadam niestety ... ale pobawić bym może się mógł :P

Growl, na razie ćwiczę sobie technicznie i kondycyjnie, szybkość później będzie. Nie mam szans na czyste śpiewanie, więc postanowiłem się za growl zabrać... No i nigdy nie ryczałem publicznie :P

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
7 Odpowiedzi
2195 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 19 Maj, 2010, 00:49:16
wysłana przez Budzan
0 Odpowiedzi
1374 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 15 Mar, 2012, 22:55:20
wysłana przez Frantic
9 Odpowiedzi
4537 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 24 Paź, 2012, 17:39:25
wysłana przez guitarmajster
0 Odpowiedzi
1495 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 15 Wrz, 2018, 13:08:35
wysłana przez Stivo2005
8 Odpowiedzi
1734 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 19 Sty, 2022, 11:45:16
wysłana przez Orange