Autor Wątek: Les Paul, marka, Classic vs. Standard vs. Traditional  (Przeczytany 215 razy)

Offline Tarrant

• Użytkownik
Postanowiłem zrealizować swoje marzenie z okresu nastoletniego i kupić sobie LP. Na oryginalnego Gibsona, szczerze mówiąc, szkoda mi kasy, nie jestem muzykiem i nigdy nie będę, a nie zależy mi też na logo, po prostu chcę LP, który będzie wyglądać tak jak z teledysków G'n'R z lat 90. Grać lubię głównie metal i sola przeróżne, dżdżdż itp., czasem coś pogram na cleanie. Amp to Engl IronBall + 2x12 Engla na V30. Mam jeszcze strata HSS.

Temat obczytałem, i tu rodzą się dwie zagwozdki:

1. Marka - myślę o Epiphone ze wzg na to, że wyglądają 1 do 1 tak jak Gibsony. Czy coś innego wziąć pod uwagę?
2. Model: Classic vs Standard vs Traditional, z tego co wyczytałem to chyba dla mnie najlepszy wydaje się Classic, ze względu na to, że ma rozłączanie cewek i wydaje się wygodniejszy do grania. Pytanie, czy dobrze mi się wydaje?

Offline pshemo

• Pr0
Ad1. Edwards jest zajebista Alternatywa albo coś starszego z Japonii jak Greco, Burny, Tokai

Ad2. Rozłączanie cewek zawsze można dodać ;)

Offline Tarrant

• Użytkownik

Te cewki to jest drugorzędna kwestia. Bardziej liczy się wygoda, nigdy nie miałem LP i moją obawę budzą opowieści o grubych kołkowatych gryfach.

Offline niedziak

• The Dark Lord
  • Pr0

Te cewki to jest drugorzędna kwestia. Bardziej liczy się wygoda, nigdy nie miałem LP i moją obawę budzą opowieści o grubych kołkowatych gryfach.

Miałem Edwardsa LP z zajebiscie grubym gryfem. Jeden z najwygodniejszych gryfów jakie miałem w ręku.
Jeżeli jesteś w czymś dobry to nie rób tego za darmo.

Offline Tarrant

• Użytkownik

Miałem Edwardsa LP z zajebiscie grubym gryfem. Jeden z najwygodniejszych gryfów jakie miałem w ręku.
To jakby tak było, to bym wersji standard szukał, bo najbardziej koszerna się wydaje.

Offline Filun

• Gaduła
  • gwiazda mangozjebów