Autor Wątek: Wasza opinia o problemie.  (Przeczytany 7051 razy)

Offline spacelord7

  • Pr0
  • Wiadomości: 768
Odp: Wasza opinia o problemie.
« Odpowiedź #25 21 Kwi, 2020, 13:49:49 »
Na przyszłość

( Obraz usunięty.)
Te trafo to też by można wywalić i zmostkować kable, żeby z sieci szło bezpośrednio. Częstotliwość się zgadza, więc po co pierdolić się z jakimś trafem.

Offline excubitor

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 74
Odp: Wasza opinia o problemie.
« Odpowiedź #26 21 Kwi, 2020, 21:16:03 »
Może jest w necie jakaś instrukcja serwisowa, albo dobrze opisany schemat?
Albo najprościej - spróbować napisać do firmowego supportu, podać serial number, opisać problem i niech powiedzą, jakich parametrów potrzeba, żeby to wymienić.

Jak mawiają trenerzy uwodzenia inne coache - nie masz nic do stracenia.
« Ostatnia zmiana: 21 Kwi, 2020, 21:18:59 wysłana przez excubitor »
"Ja się nie znam, to się chętnie wypowiem."

Offline Saint2013

  • Gaduła
  • Wiadomości: 234
  • Jupi aj ej madafaka !
Odp: Wasza opinia o problemie.
« Odpowiedź #27 21 Kwi, 2020, 21:33:23 »
Kranka już nie ma...padł był.Potem powstało Evolution Amps.To raczej średnia droga do sukcesu  >:(
Miało być jak zawsze a wyszło...zajebiście :-)

Offline spacelord7

  • Pr0
  • Wiadomości: 768
Odp: Wasza opinia o problemie.
« Odpowiedź #28 21 Kwi, 2020, 21:35:28 »
Weź po prostu zmień serwis i idź z tym wzmakiem do fachowca - kilku ich mamy w PL.
Takaż moja ostateczna opinia o tym problemie.

Offline Saint2013

  • Gaduła
  • Wiadomości: 234
  • Jupi aj ej madafaka !
Odp: Wasza opinia o problemie.
« Odpowiedź #29 21 Kwi, 2020, 21:43:41 »
Wzmak został wycofany z serwisu.Jutro go odbieram.I jeszcze jedna ciekawostka.Nie naprawili, zjebali trafo i należy się 90 PLN za atencję dla tematu  :lol:
Miało być jak zawsze a wyszło...zajebiście :-)

Offline Amal_68

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 035
  • You've heard of the golden rule, haven't you?
Odp: Wasza opinia o problemie.
« Odpowiedź #30 21 Kwi, 2020, 21:56:42 »
Jeszcze powinieneś opierdol dostać za ten bezpiecznik i kolegium 2.50zł za stwarzanie zagrożenia życia.
Kompletna, jednoosobowa linia produkcyjna alkoholu wysokoprocentowego na czasy niepewne.
Sprzedaje graty !>>> http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=5646688<<!
*** http://ucio94.soup.io/ ***

Offline Mat

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 583
  • Join the Dark Side and get a free cookie!
Odp: Wasza opinia o problemie.
« Odpowiedź #31 21 Kwi, 2020, 21:58:48 »
Niewielka to cena za poprawe ruchu na forum.

Offline BilyJoe

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 3
Odp: Wasza opinia o problemie.
« Odpowiedź #32 28 Sie, 2020, 15:19:22 »
Serwis z którego korzysta krakowski sklep "Skład Muzyczny".Nie ma bezpośredniego kontaktu z ludźmi z serwisu...

"Skład Muzyczny" jest specyficznym sklepem albo ich muzycy lubią albo nienawidzą :)

Co do braku bezpośredniego kontaktu między serwisantem a zlecającym to plus i minus.

Minus taki że zlecający nie może bezpośrednio porozmawiać z serwisantem i dokładnie opisać rodzaj występującej usterki.
Czasami dokładny opis lub wyjaśnienie, w jaki sposób pojawia się usterka, bardzo pomaga przy naprawie.
W niektórych sytuacjach nie wyobrażam sobie braku możliwości kontaktu ze zlecającym.
Gdyż urządzenie krąży  miedzy serwisem a klientem.
W przypadku dziwnych usterek i w dodatku wysyłki urządzenia za które płaci tylko i wyłącznie klient robi się wielki problem i zgrzyt.

Plusy, klient czasami jest strasznie upierdliwy :) potrafi zadawać bezsensowne pytania, a nie nie mając bezpośredniego kontaktu.
Nie zawraca serwisantowi d......
Serwisanci często pracują na zlecenie. Nie liczy się, ile godzin przegada z klientem :) tylko liczy efektywny czas pracy.
Nie odbiera serwisowi i sklepowi klientów , robiąc tzw. fuchy :) a w późniejszym czasie otwierają się sklepy: Skład Muzyczny 2 Skład Muzyczny 3 :)
Nerwowy serwisant nie udusi klienta za głupie, bezsensowne słowa i vice versa  :)


Kilka lat temu z powodu braku części zamiennych postanowiłem na prośbę klienta wysłać wzmacniacz do naprawy do autoryzowanego serwisu.
Niestety bardzo zraziło mnie, co wprowadzili ( brak kontaktu osobistego z serwisem.Ne wiem, czy teraz ma to miejsce ? )
Należało urządzenie wysłać na swój koszt firmą kurierską X.

Oni to wstępnie wyceniali ( w większości przypadków otrzymywało się informację " brak możliwości naprawy z powodu braku części zamiennych”
Później dostawało się fakturę do zapłaty za diagnozę około 100 zł + koszt kuriera chyba 100 zł i po opłaceniu faktury
odsyłali wzmacniacz na wskazany adres.

Niestety nie można było telefonicznie zapytać, czy wzmacniacz X z usterką X zostanie przez nich naprawiony.

Spytacie, dlaczego przesyłka kosztowała aż 100 zł.

Jeżeli prywatnie, za to samo zapłaciłem mniej.
Pani odpowiedziała, że oni nie bawią się w wysyłki tanimi kurierami.
A do ceny dochodzi koszt pakowania, na który trzeba poświęcić czas.
I tak za niecałe 300 zł po kilku tygodniach dowiedziałem się, że wzmacniacza nie da się naprawić :)

Klient po usłyszeniu chciał mnie prawie pobić i powiedział, że nie zapłaci takiej kwoty.
Oczywiście wiedział o przybliżonych kosztach przed wysyłką , gdyż go wcześniej o tym poinformowałem.
Pretensje miał oczywiście do mnie, dlaczego serwis fabryczny nie jest w stanie naprawić urządzenia.
Od czego oni są !
Dlaczego to tak długo trwało ! Dlaczego nie można było tego telefonicznie stwierdzić ! Dlaczego koszt przesyłek jest tak drogi, jeżeli on za kuriera płaci 15 zł.
Wielkie pretensje o wszystko ! Tak jakbym ja miał na to jakikolwiek wpływ.
Fakturę oczywiście musiałem zapłacić.

Bez względu na to, czy klient zapłaci, aby nie znaleźć się na czarnej liście.

I nie zawitał do mnie komornik za kilka lat :)
Dlaczego, dlaczego, dlaczego :)
I to właśnie dlatego w takich sytuacjach czasami lepiej nie mieć kontaktu z klientem.
Od tego jest osoba przyjmująca towar do naprawy.
Która otwiera zlecenie, spisuje wszystkie uwagi zlecającego.
Klient podpisuje i zgadza się na wszystkie minimalne koszty ustalone przed oddaniem do naprawy.
Po pół roku serwis ma prawo sprzedać lub wyrzucić towar według regulaminu, lub prawa.
Niestety ludzie w bardzo wielu przypadkach nie odbierają sprzętu lub robią sobie darmowy magazyn na kilka lat.
Dlatego niektóre serwisy pobierają symboliczne opłaty od zlecającego ( np.100 zł. )


Można by pisać i pisać niech każdy sam decyduje.


 

Posty połączone: 28 Sie, 2020, 15:32:32
Może jest w necie jakaś instrukcja serwisowa, albo dobrze opisany schemat?
Albo najprościej - spróbować napisać do firmowego supportu, podać serial number, opisać problem i niech powiedzą, jakich parametrów potrzeba, żeby to wymienić.

Jak mawiają trenerzy uwodzenia inne coache - nie masz nic do stracenia.

Każdy rozgarnięty elektronik  ( który ogarnia technikę lampową ) jest w stanie bez problemu wymienić transformator i wyliczyć jakie napięcia są potrzebne do prawidłowego działania.
Przy przewinięciu transformatora nie ważne są jakie występują napięcia.
Wykonuje  się identyczną kopię transformatora licząc  zwoje i  dobierając identyczny przekrój drutu.
Paradoks jest taki że często  przewinięcie transformatora może kosztować więcej niż nowy transformator szczególnie w chińskim hurtowym  wykonaniu.
Inna sytuacja jest w przypadku markowych urządzeń gdzie jedyny sklep z oryginałem lub dobrym zamiennikiem występuje w USA 
Drogi transformator, wysoki kurs dolara, droga szybka lotnicza przesyłka,  cło,  vat i wychodzi 1000 zł vs przewinięcie 300zł
« Ostatnia zmiana: 28 Sie, 2020, 15:32:32 wysłana przez BilyJoe »

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
48 Odpowiedzi
37369 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Cze, 2010, 09:43:16
wysłana przez Harvest
2 Odpowiedzi
1891 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 10 Lip, 2012, 14:26:09
wysłana przez dan777
1 Odpowiedzi
2157 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 27 Lut, 2013, 16:57:02
wysłana przez Gwidon
18 Odpowiedzi
29043 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Kwi, 2016, 17:41:26
wysłana przez p0ison
0 Odpowiedzi
1080 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 21 Lip, 2016, 19:31:13
wysłana przez Człekozębny