Autor Wątek: Bass do domowych nagrywek, w okolicy 1k pln  (Przeczytany 8899 razy)

Offline polec

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 62
Bass do domowych nagrywek, w okolicy 1k pln
« 28 Sty, 2019, 13:55:33 »
Guys,

Może ktoś mi polecić jakiś ciekawy basik, który sprawdzi się w domowych warunkach w cenie około 1000 polskich złotych?

Ma być 5 strun i w miarę elastyczne brzmieniowo, z tym, że niekoniecznie do djentowych klimatów - max ciężaru black sabbath, a częściej pewnie jakieś bluesowe i jazzowe klimaty.

Czego, w ogóle szukać, możecie polecić jakieś konkretne marki, modele?

Sam jestem zielony w temacie basiw, stąd pytanie.

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 4 305
  • got beagle?
Cort GB75 OPN
Jest na OLX za 1100, może uda się utargować.

Miałem wersję 4strunową i bardzo dobrze wspominam, mocno uniwersalne wiosło, zabrzmi w metalu jak i poprocku
B ( o ) ( o ) B S

Offline indabrain

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 097
  • http://www.miastogniewu.pl/
    • Miasto Gniewu
Miałem to w łapach całkiem zacnie gada.  http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7715932136
Zbieram na polu swej wiary, drobne fragmenty siebie....

Offline polec

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 62
Cort GB75 OPN
Jest na OLX za 1100, może uda się utargować.

Miałem wersję 4strunową i bardzo dobrze wspominam, mocno uniwersalne wiosło, zabrzmi w metalu jak i poprocku

@g-zs, przegrzebałem jeszcze forum i widzę, że miałeś też B4, jak byś je porównał? Niestety nie mam dostępu do serii B5, a elektrownia wygląda nieco ciekawiej.

Offline muzycom

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 50
Ostatnio za 1200 wyrwałem 4 Gmr Bassforce na emg z upgradem mostka i casem.  Mega fajny basik zarówno manualnie jak i brzmieniowo. Jak byś gdzieś trafił w podobnych pieniądzach to się nie zastanawiaj.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


Offline OMSON

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 110
  • A-zero
Ja używam od lat tego modelu:

https://www.thomann.de/pl/harley_benton_hot_rod_5_bass.htm