U mnie w
firmie szukają ostatnio(Warszawa):
(Ten angielski to na serio, bo dzwoniący będą z jułesej. Więcej info na priv.)
Koordynator zespołu wsparcia klienta
Podstawowe obowiązki:
• Przygotowywanie harmonogramu czasy pracy podległego personelu
• Monitorowanie jakości rozmów prowadzonych przez podległy zespół
• Sporządzanie raportów / sprawozdań
• Zarządzanie kontaktami z klientem
• Wsparcie merytoryczne i coaching członków zespołu
Wymagania:
• Biegła znajomość języka angielskiego jako warunek konieczny
• Udokumentowane doświadczenie z zakresu zarządzania efektywnością Call Center i planowania pracy w Call Center
• Bardzo dobra znajomość pakietów biurowych (word, google apps, przeglądarka, aplikacja webowa)
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu, terminowość i sumienność
• Wykształcenie co najmniej średnie (mile widziani studenci kierunków informatycznych / technicznych lub zainteresowanie takimi zagadnieniami
Specjalista ds. wsparcia klienta
Podstawowe obowiązki:
• Odbieranie połączeń (telefon, e-mail, chat) od użytkowników produktów
• Pomoc użytkownikom w zakresie samodzielnego rozwiązywania zgłaszanych problemów
• Sporządzanie raportów / sprawozdań z przeprowadzonych rozmów i zgłoszeń klientów
Wymagania:
• Biegła znajomość języka angielskiego jako warunek konieczny
• Doświadczenie w branży call center/ SSC
• Bardzo dobra znajomość pakietów biurowych (word, google apps, przeglądarka, aplikacja webowa)
• Wykształcenie co najmniej średnie (mile widziani studenci kierunków informatycznych / technicznych lub zainteresowanie takimi zagadnieniami)
• Rzetelność i skrupulatność
Ale oprócz tego dowolnie duża ilość programistów jest potrzebna od zaraz.
EDIT:
Oferowane:
• Elastyczny czas pracy
• Szkolenia
• Obiady (+napoje) na koszt firmy
Oprócz tego mamy tzw. "Fun Room", gdzie są rzutki, piłkarzyki, Xbox oraz Playstation.