Autor Wątek: NGD - ESP LTD SC-607B Natural Gloss  (Przeczytany 5271 razy)

Offline Pit_S

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 3
NGD - ESP LTD SC-607B Natural Gloss
« 13 Sty, 2012, 21:13:54 »
Jako że jest to mój pierwszy post na forum to chciałbym na wstępie powitać wszystkich forumowiczów :).
Na siódemkach gram od kilku lat, forum czytuję praktycznie od początku jego istnienia jednak dotąd jakoś nie było okazji żeby coś napisać i traktowałem je jedynie jako źródło wiedzy o gitarach (i nieustannego GASu).

Wiosło jest znane na forum, kiedyś należało do metala, później do ftideusa, od którego już prawie je kupiłem jednak transakcja nie doszła do skutku i wiosło pojechało do Muszy, który zdecydował się je sprzedać jeszcze zanim do niego dotarło (jeszcze raz wielkie dzięki :) ) i w ten sposób gitara trafiła do mnie ;).

Wiosło jest zajebiście wygodne, trochę bałem się że pickup w pozycji środkowej będzie mi przeszkadzał w kostkowaniu, jednak troche go obniżyłem i jest ok. Co do brzmienia na razie mogę powiedzieć tyle że brzmi o wiele jaśniej i klarowniej niż mój schecter. Jak założę stosownej grubości struny i pogram trochę dłużej to będę mógł napisać coś więcej.

Gitara dotarła do mnie w bardzo dobrym stanie, kilka rysek i drobnych, praktycznie niewidocznych obić, jedynie mostek jest troche zniszczony, ponieważ w siodełkach zostały wypiłowane dodatkowe rowki żeby zwiększyć rozstaw strun, (w normalnym ustawieniu wszystko jest ok wiec nie wiem po co) oraz śruby do regulacji wysokości są trochę wyrobione bo ktoś je regulował bez poluzowania śrubek blokujących. W niczym to nie przeszkadza i widać dopiero z bliska.

Co do wykonania gity kilku drobnych niedociągnięć można się dopatrzeć jednak są tak nieznaczne że nie warto o nich wspominać, ogólnie wykonanie stoi na wysokim poziomie, wyższym niż chyba wszystkie koreańskie wiosła na jakich grałem do tej pory.