Autor Wątek: Która higainowa głowe wybrać?  (Przeczytany 19066 razy)

Offline Sogaroth

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 7
Która higainowa głowe wybrać?
« 03 Paź, 2011, 22:00:09 »
Witam.
Poszukuję taniej(do 2000,2200 zł) dobrej,hi-gainowej,głowy gitarowej.Moje typy to :Marshall MA100,Peavey ValveKing100,Crate V 100 oraz Line 6 Spider IV HD150.Jestem początkującym gitarzystą(gram trochę ponad rok),wzmaka potrzebuje do małych koncertów,prób i czasami nagrywanie.Bardzo mile widziane wzmianki o paczce która by pasowała do głowy.
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 4 305
  • got beagle?
A może POD (rackowy, podłogowy) + końcówka? Zmiescisz sie w budżecie, a wypadnie lepiej niz cokolwiek z tych, które wymieniłeś. Za tę cene, o ile chcesz konkretnie heada, to mozesz ew jeszcze szukac Laneya GH50L, Basha Dorico MK III / IV+, MG Fendmess etc.
B ( o ) ( o ) B S

Zomballo

  • Gość
Do tego co g-zs dorzucę Marszczala JCM900 i DSL50. Świetne i bardzo uniwersalne wzmaki.

Offline maniek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 70
    • www.spiral.pl
imho nie warto kupować heada w takiej cenie. lepszą opcją i bardziej uniwersalną może się okazać fajny preamp albo procesor typu pod + lampowa końcówka

Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 8 759
Bullshit!

Nowe 100W full lampa MG Fendmess tyle kosztuje. Miałem X ofert odkupienia na koncertach i w bezpośrednim starciu z Meską ani na pół stopy nie odpuściła.
Paczki z głów!

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 4 305
  • got beagle?
jedyny problem to strata przy odsprzedaż...ale kto kupuje nówki ;)
Jedyna kwestia to taka, czy kolega woli heada czy rack, ktory upraszcza kilka rzeczy i tyle.
B ( o ) ( o ) B S


Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 8 759
jedyny problem to strata przy odsprzedaż...ale kto kupuje nówki ;)

Totalnie bez problemu sprzedałem w dobrej cenie. Można kupić tego Ravena z allegro - sam widzisz jakie są ceny, to nie połowa nowego.
Paczki z głów!

Offline g-zs

  • Pr0