Autor Wątek: EMG 707-TW - regulacja odległości od strun  (Przeczytany 8030 razy)

Offline uchal

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 55
EMG 707-TW - regulacja odległości od strun
« 03 Cze, 2011, 20:07:42 »
Witam Forumowiczów

Otóż niedawno stałem się posiadaczem Schecterka C7 Hellraiser z przetwornikami EMG 707-TW.
Czy ktoś wie czy można zmieniać odległość tych przetworników od strun?

Na oficjalnej stronie EMG pisze że należy ustawić je tak blisko jak się da (piszą że słabiutki magnes itd.) Aktualnie są one w odległości ok 6-7mm.
Do tej pory przyzwyczaiłem się że w mojej szóstce mogę regulować moje pasywki (obecnie 4mm), a tutaj jak śrubki odkręcę to tylko pickup się luzuje.

Ktoś z was może coś kombinował w tym temacie?
Może te 7mm to jest optymalna odległość dla aktywnych - jestem kompletnie zielony w tym temacie więc pytam.


Pozdrawiam

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 4 305
  • got beagle?
masz pickupy wkręcone w deche. A nie brzmi Ci, ze chcesz je podniesc?
B ( o ) ( o ) B S

Offline immortal-king

  • Gaduła
  • Wiadomości: 290
  • Zaraz trejning i bendziemy krecic jak cieba!
pisze

Jest napisane!
Osobiscie, daje moje Emg (bijacz) tak nisko, zeby nie zachaczac o nie kostka :P Zauwazylem ze im nizej sie da pickupy, tym staja sie selektywniejsze i daja mniej gaina, ktorego i tak mozna dolozyc w eq (yep sherlock)
« Ostatnia zmiana: 03 Cze, 2011, 21:20:30 wysłana przez immortal-king »

Offline uchal

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 55
Generalnie jestem zainteresowany wzmocnieniem sygnału z gitary bez wzmacniania zakłóceń. Myślałem że może zmniejszenie odległości od strun w tym pomoże.

Dlatego chciałem wiedzieć czy ktoś coś kombinował i jakie miał po tym wrażenia ze zmiany.
Może po prostu je odkręcę i coś tam wsadzę aby je podwyższyć na stałe.

7mm to jeszcze daleko do kostki, więc jest jeszcze pole do popisu :)
« Ostatnia zmiana: 03 Cze, 2011, 21:22:56 wysłana przez uchal »

Offline gkoz

  • Gaduła
  • Wiadomości: 114