Autor Wątek: humb pod jesion  (Przeczytany 3013 razy)

Offline George Hamillton

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 77
    • Black Perfume
humb pod jesion
« 19 Mar, 2013, 04:01:19 »
Macie panowie rozeznanie jaki pickup dobrze gada z jesionem? Problem mam taki ,że w mój obecny strato z Atomic Humbuckerem  w połączeniu z paką i headem,które akurat mają dosyć jasne brzmienie, po rozkręceniu sieję wchuj za dużą jak na moje potrzeby, ilością góry i siary.Dlatego potrzebuje pickupa ,który uwypukli trochę dołu  i środka i przy okazji trochę zmiękczy brzmienie.Trochę tego na rynku jest ,więc ciężko ogarnąć co wybrać ,a w temacie pickupów nie mam większego doświadczenia.
Myślałem o sh-4 ,który to w z mahoniowym strato grał zajebiście z moim stackiem ,ale no właśnie mahoń a jesion to dwa różne światy ;)
W ostateczności bedę zmuszony zmienić wiosło ale jest dla mnie zajebiście wygodne więc trochę szkoda by mi było się z nim rozstawać.

Offline lupus

  • Pr0
  • Wiadomości: 908
  • nadużywam delaya i reverbu
Odp: humb pod jesion
« Odpowiedź #1 19 Mar, 2013, 08:48:05 »
Podobno BKP Warpig świetnie sobie radzi z jesią. Radzę zapytać naszych forumowych producentów wioseł, bo oni naprawdę znają się na rzeczy ;)

Z Duncanów zaryzykowałbym Invadera albo Dimebuckera. Opinia krąży o nich taka, że generują straszliwą bułę, jednak jesion powinien równoważyć nadmiar niskich tonów i dawać klarowniejsze brzmienie. Generalnie szukaj pickupów z mocnym dołem, powinny się równoważyć z drewnem.

Pozdro :)

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 4 305
  • got beagle?
Odp: humb pod jesion
« Odpowiedź #2 19 Mar, 2013, 08:54:18 »
SH-5? Albo Hellfire z mocniejszych - świetnie gadał w Loomisie
B ( o ) ( o ) B S

Offline Szorstki_EVL

  • Gaduła
  • Wiadomości: 181
  • Holy Wars
Odp: humb pod jesion
« Odpowiedź #3 19 Mar, 2013, 11:05:52 »
Zdecydowanie uderzaj w Hellfira.

Offline commelina

  • jestę skervesenę
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 375
  • ...grałbym EVER
    • Skervesen
Odp: humb pod jesion