Autor Wątek: [bandit112] Nowa wałecznica: Land of bloody gravel  (Przeczytany 2966 razy)

Offline deathtom

  • Gaduła
  • Wiadomości: 281
Skoro nie masz mozliwośći nagrywania na przyzwoitym poziomie to po co to publikujesz? :) Ja nawet mam Intrefejs, ale nie znam się do konca na nagrywaniu i mixingu, wiec oszczedzam sobie i innym bólu uszu. Moim zdaniem powinienes wpierw uzbierać sprzet, w miedzy czasie zbierajac wiedze o temacie i przy okazji cwiczyc techniczne granie i sluch muzyczny, bo w tym kawałku mało tego oj mało :)

Posty połączone: 07 Sty, 2012, 18:53:26
Skoro nie masz mozliwośći nagrywania na przyzwoitym poziomie to po co to publikujesz? :) Ja nawet mam Intrefejs, ale nie znam się do konca na nagrywaniu i mixingu, wiec oszczedzam sobie i innym bólu uszu. Moim zdaniem powinienes wpierw uzbierać sprzet, w miedzy czasie zbierajac wiedze o temacie i przy okazji cwiczyc techniczne granie i sluch muzyczny, bo w tym kawałku mało tego oj mało :)

EDIT: i tak jak rondelowi, wydaje mi się ze nagrywasz zeby nagrywać i nie sluchasz rad. Warsztat masz taki sobie, a sprzet jeszcze gorszy.
« Ostatnia zmiana: 07 Sty, 2012, 18:53:26 wysłana przez deathtom »

bandit112

  • Gość

Nie nagrywam żeby nagrywać, 9 wałków w rok to dużo?

Skoro nie masz mozliwośći nagrywania na przyzwoitym poziomie to po co to publikujesz? :) Ja nawet mam Intrefejs, ale nie znam się do konca na nagrywaniu i mixingu, wiec oszczedzam sobie i innym bólu uszu.

Ale aż tak bolą od tego miksu uszy? :)

Offline ChopZeWsi

  • Pr0
  • Wiadomości: 870
Ojtamojtam. Nie tak ostro trochę wyrozumiałości bo się chłopak zniechęci i wypierdoli ten sprzęt który już ma.
Brzmienie z kawałka na kawałek masz coraz lepsze. Wystarczy sobie przypomnieć Twoje próbki sprzed kilku miesięcy.
Poprzedni numer podobał mi się bardziej. Tutaj trochę przekombinowałeś. Gdyby był jakiś wokal to by tak nie męczyło, ale go nie ma.