Autor Wątek: mikrofon do nagrywania gitary-wybór  (Przeczytany 28849 razy)

Offline Cynic

  • Gaduła
  • Wiadomości: 125
sry, z rozpędu AKG Perception 140 się napisało, a o paluszek 170 chodziło ;)

A C-1 daje radę. Tak to już jest z Behringerem, że w 90% trafiają się syfy, ale zdarzy im się coś optymalnie brzmiącego. W tym przypadku C-1 jest naprawdę wyrównany.

Inna sprawa, że jak wszystko od Behringera, majk się rozsypie po 2 latach użytkowania.

Pojemnik jest według mnie najlepszą opcją, bo spełnia 2 wymagane kryteria:
1) Nagrania wokali - żaden dynamik nie da takiej elastyczności jak puszka.
2) Nagrania setki - czyli dalszy plan, nie mylić z nagrywaniem śladów gitary, gdzie tylko dynamiki i wstegi się spisują prawidłowo.

Mikser macie, to i Phantom na 100% jest. Problem z głowy.
Podejrzyj jeszcze ofertę T.Bone na Thomannie. Mają tam wszystko od tej firmy i jest z czego wybierać.
Mam na pokładzie 3 majki tej firmy i złego słowa nie powiem ;)
« Ostatnia zmiana: 08 Gru, 2009, 15:32:13 wysłana przez Cynic »
LTD MHB-401, Ibanez RGA 7, LTD B-206, ENGL Powerball II, Ampeg SVT3 Pro, ENGL 412 SS, Hartke HX 410, TC G-Major, Lexicon MX-200, Behringer FCB 1010

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
18 Odpowiedzi
10612 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Kwi, 2012, 08:08:21
wysłana przez Leon
4 Odpowiedzi
2509 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 25 Gru, 2013, 16:49:23
wysłana przez g-zs
5 Odpowiedzi
2787 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 31 Sty, 2015, 18:10:49
wysłana przez lefty
56 Odpowiedzi
15112 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 18 Wrz, 2015, 18:17:03
wysłana przez vastio
11 Odpowiedzi
4138 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Cze, 2018, 12:37:21
wysłana przez chronix1