Autor Wątek: MOTO-MOTO, czyli czym się lansujecie oraz czym lansować byście się chcieli  (Przeczytany 302637 razy)

Offline Mat

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 586
  • Join the Dark Side and get a free cookie!
hie hie, czytam sobie internety co warto, czego nie warto w motoryzacji.

Ale patola, jeszcze większa niż tutaj ;)
Automaty be bo tak, lepiej mieć kontrolę na obrotami i silnikiem, BMW to chuj, tak samo Alfa Romeo, francuzy to zależy po której stronie Loary wyprodukowane, Fiaty są gejowe, kupując Volkswagena podpisujesz dojczlistę, czujniki parkowanie nie bo po co mamy oczy ;)

itd itp
A jak ma kamere cofania, to juz w ogole egzorcyzmy :D

hie hie, czytam sobie internety co warto, czego nie warto w motoryzacji.

Ale patola, jeszcze większa niż tutaj ;)
Automaty be bo tak, lepiej mieć kontrolę na obrotami i silnikiem, BMW to chuj, tak samo Alfa Romeo, francuzy to zależy po której stronie Loary wyprodukowane, Fiaty są gejowe, kupując Volkswagena podpisujesz dojczlistę, czujniki parkowanie nie bo po co mamy oczy ;)

itd itp

Wszystko rozbija się o to, że ludzie o samochody po prostu nie dbają. I nie chodzi o aspekty wizualne (bo prędzej się obsra o przetarcie niż dziurawą podłogę).

Na przykładzie skrzyń automatów - zapytaj kto ZGODNIE Z ZALECENIAMI wymienia olej w skrzyni co 100km w takim automacie. Ja Ci powiem kto - prawie nikt. Może 5% to robi. Sumiennie co 100 tyś. A potem zdziwienie, że się po 200/250k pierdolą. W manualach to w ogóle zapomnij, że ktoś to kiedykolwiek robił.
 nie kupuj po prostu ani VAGa ani BMW. Bo to jest najbardziej chodliwy temat i najbardziej prawdopodobny, że się wpierdolisz w jakiś złom, zwłaszcza jeśli jest ,,okazja cenowa".

W miare nowsze samochody same prosza o zmiane oleju w skrzyni. Tylko trzeba zmienic a nie byc cwanym i wyzerowac komunikat.