potencjometr volume przesunął bym za mostek bo zdarza mi się zahaczyć, tone bym całkowicie wywalił. Wkurza mnie też zaczep paska na plecach wolałbym na czubku rogu bo to, że jest na plecach to mi się pasek plącze.
Ja na wszystkich moich 6 wiosłach mam zaczep z tyłu górnego rogu dokładnie jak w NK. Nie wyobrażam sobie inaczej :-) żaden czubek rogu Panie :-) no ale to już kwestia gustu/wygody. Natomiast drugi zaczep w NK musiałem przenieść na dupę za most w osi instrumentu gdzie w większości moich wioseł zresztą są osadzone.
Uważam, że NK bardzo rozsądnie rozmieściło potki. Usuń sobie potka tonów, wstaw mini switch trzypozycyjny ON ON ON i zrób sobie totalny split neckowego pickupa. Dokładnie to co sobie sam zrobiłem. Warto.
Nawet przy łojeniu nie dotknąłem potka volume, ale właśnie odkręciłem gałeczkę przełącznika 3 pozycyjnego i zrobiłem taką krótką nakładkę na gwint bo tego dryblasa czasem trącę.
W każdym razie musiałbyś zobaczyć jak gra się na stracie z potkiem volume przy pickupie albo przełącznikiem ślizgowym w pozycji neck czyli hebel do góry. Jak napierdalałem to przełączałem pickupy i ściszałem wiosło plus pizgałem kostką w środkowego singla. Normalnie mordęga. Dlatego przerobiłem dziada pod swoją modłę. Foto zbiorcze powyżej gdzieś pokazuje jak mój strat wygląda obecnie.
Posty połączone: 05 Lut, 2022, 22:49:53
a tu porównanie dwóch impulsów o których wspomniałem wcześniej Celek C-90 i Celek H-100
https://soundcloud.com/gehinnom-1/nk2021irsc90vsh100?si=7466efed3c1d46499caa4dc9602422da&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing