https://uk.yamaha.com/files/download/other_assets/4/331514/THR_ZV05630_R1_en_web.pdf
Z manuala wynika (diagram strona nr 8 ), że nie masz tam żadnego 'balanced line out' (to by wskazywało na wyprowadzenie profesjonalnego sygnału symetrycznego), tylko zwykłe wyjście PHONES - po prostu typowy, konsumencki sygnał stereo. Na diagramie pokazane jest, że sygnał brany jest PO bloku modelowania ampów i PRZED fizycznym wyprowadzeniem na głośnik. Ja bym widział dwa sensowne rozwiązania:
1) użyć kabla TRS 1/4" (duzy jack stereo) - TS 1/4"(duży jack mono) i wpiąć go pomiędzy PHONES Yamahy, a liniowy input interfejsu - następnie w DAW-ie użyć jakiegoś loadera impulsów typu NadIR/LeCab albo najlepiej Voxengo Boogex (ma dobrą, wewnętrzną bibliotekę impulsów): https://www.voxengo.com/product/boogex/
2) użyć mikrofonu ustawionego przed głośnikiem Yamahy i podać sygnał na wejście XLR interfejsu. Polecam do tego pojemnościowy Rode M3: https://www.muziker.pl/rode-m-3?utm_source=ceneo&utm_medium=referral
Profity wynikające z pkt 1 będą takie, że zyskasz sporą elastyczność brzmieniową, za to pkt 2 umożliwi uzyskanie dużo większej naturalności (kiedy dołożysz interakcje na drodze mikrofon/powietrze/głośnik i naturalna kompresję wynikającą z tego zjawiska). The choice is yours
A bo ja o englu mówiłem. Ironballu. On ma balanced line out. Plugin brzmią lepiej od Yamahy, więc to bez sensu. Sorry bo przez brak precyzji. Trochę się na produkowales.