Autor Wątek: Potrzebna obiektywna ocena, a nie pierdolenie o gustach.  (Przeczytany 6886 razy)

Offline ITHMW

  • Pr0
  • Wiadomości: 996
Dzięki stary. Dla mnie taki koment to totalna pochwała.

Reverby to była kwestia ustalona z góry. Chwilowy zachwyt Devinem i przestrzeniami. Następnym razem to ogarnę w innym wymiarze by nie jebało ogólnego wrażenia.
Kapeli TOOL nigdy nie słuchałem :-), ale oczywiście znam, parę videoclipów widziałem.

Gitary nagrywam prosto ze wzmaka przez ręcznie zrobione ISO. Efekty nagrywam także w czasie rzeczywistym bo mam dosyć sporą podłogę i lubię żywe nagrywanie, a nie dokładane w DAW więc kwestii reverbów już tutaj nie poprawię.
Bas także nagrywam z łapy. Nie robię żadnych DI. Chcę słyszeć progres z nagrania na nagranie a nie dłubać w starych trackach.
Wydaje mi się, że jestem bardziej muzykiem niż producentem więc dla mnie nagrywanie to astronomiczne wyzwanie.

Werbel i stopę mogę ogarnąć jeszcze w w/w nagraniach. Stopę da się zrobić bardziej vintage bez problemu...   ...w zasadzie sam o tym myślałem już wcześniej. Fajnie, że o tym wspomniałeś hahaha. Kurwa mam nosa :-)

Wyjaśnij mi kwestię werbla i snap'a bo nie czaję, a oświecony już na pewno dobiorę odpowiedni po Twoich wskazówkach.

Kwestia gitar mono podyktowana jest lenistwem i nieukształtowanym bębenkiem w prawym uchu. Mówiąc prościej jestem głuchy na prawe ucho od urodzenia :-). Ale jak słuchawy będę przekładał z L na R przy miksowaniu to wtedy mogę coś pokombinować. Później odsłucham wszystko na monitorach i dobiorę poziomy.

Zadanie domowe odrobię :-)
« Ostatnia zmiana: 19 Maj, 2020, 12:28:58 wysłana przez ITHMW »
INTERSTELLAR

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
0 Odpowiedzi
2541 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 07 Lip, 2010, 03:30:43
wysłana przez g-zs
Potrzebna rackowa sieczka

Zaczęty przez czerez « 1 2 » Efekty

25 Odpowiedzi
13519 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 03 Mar, 2011, 07:41:04
wysłana przez czerez
4 Odpowiedzi
1423 Wyświetleń