Autor Wątek: Kto tu coś napisze ten dupa!  (Przeczytany 321460 razy)

Offline selfslave

• Gaduła
@Wolfhorsky przecież nie podajesz żadnych argumentów poza "ja mam rację, bo jestem lekarzem, a wy nie" :D
Jeśli źle rozumiemy na czym polega EBM to dlaczego nie wyjaśnisz? Bo nie ma niczego do wyjaśniania.

Pompujesz tu sobie ego swoimi publikacjami, medical degree itp., a nie potrafisz niczego logicznie wyjaśnić, tylko sprowadzasz to do elitarnej wiedzy środowiska naukowego, niedostępnej dla nas zwykłych śmiertelników. A jesteś tylko stomatologiem :D I wychodzą typowe kompleksy dla Twojej grupy zawodowej. Mam dwóch dobrych kumpli lekarzy, więc bywam na imprezach w ogólnie "medycznym" towarzystwie i ze stomatologiem nigdy normalnie nie pogadasz, bo zawsze macie jakieś poczucie wyższości. Z profesorem normalnie się rozmawia, jak z człowiekiem, a stomatolog zawsze wszystkich musi traktować z góry. Wchodzisz na forum gdzie się dyskutuje, ale nie będziesz dyskutował, za to chętnie porzucasz sobie żargonem. Jak już przywołujesz efekt Krugera-Dunninga to poczytaj trochę głębiej o tym jak się mają kompetencje do nadużywania żargonu (aż po angielsku musiałeś napisać:D:D). Że o Twojej bezpodstawnej zarozumiałości nie wspomnę.
Ja pytam, próbuję dyskutować, myślałem że jako lekarz napiszesz coś ciekawego w temacie, a Ty przyszedłeś tu tylko się pochwalić, że jesteś taki zajebisty, że nie musisz nikomu przedstawiać argumentów. Typowe dla nieuka, który skończył jako stomatolog.

Nigdzie nie wspominałem też o wiedzy internetowej i innych kwestiach, które próbujesz mi wmówić. Zresztą nie pierwszy raz czytasz bez zrozumienia. Zadałem pytania na które nie jesteś w stanie odpowiedzieć, chociaż taki jesteś zajebiście wykształcony. Co z tymi badaniami na grupach 100 osobowych? Są zgodne z EBM? Nie są, ale nie napiszesz, że pierdolisz tylko najpierw udajesz, że nie zrozumiałeś, a później zasadzisz "i tak nie rozumiesz, bo to tajemny świat naukowy".