Dale - nie poć się stary bo ja doskonale wiem jak bardzo chujowo gra Alto względem innych PA. Twoja fatyga z nagrywaniem na nic się tu zda, no chyba, że ktoś stoi przed dylematem kupna Alto. Nie zauważyłem żebym szukał presetów, natomiast zastanawia mnie fascynacja presetami na sevenstring.org... ..., ale owszem w pierwszym tygodniu z POD'em jakieś pół roku temu zassałem około 200 do rzeźni, z czego tylko jeden nadawał się do jakiejkolwiek rozbudowy po czym go usunąłem.
Moja filozofia jest prosta i nie wymagam od Ciebie byś ją rozumiał. Nawet gdy jedziemy gdzieś grać nie polegam już na odsłuchach jakie oferuje mi dany klub. Zawsze każę ściągnąć moją gitarę z wyjebanych czasem i eksploatacją odsłuchów na scenie. Często zresztą są to jakieś zabytki historii i w ogóle marnie to brzmi. Lubię mieć ten komfort by słyszeć przyjemną barwę, a nie tylko siarę byleby się przebijało. Sygnał stereo już po całym tym przerobieniu wypuszczam na przody z wyjścia XLR kolumny EV bo używam parę efektów stereo.
Uwielbiam mieć także ten komfort dobrego odsłuchu podczas próby. Kurwa kto mi zabroni tym bardziej, że cały ten bajzel nie kosztuje fortuny, a rodzina ma co jeść.
y - gitara typ SG 7 strun, Tone Zone7 i DActivator neck, strój Ab - graliśmy w G ale dla skali 25,5 ze strunami 10,15,20,32,44,58,74 było niby dobrze jednak nie za stabilnie pomiędzy dwoma gitarami. Po dwóch tygodniach użytkowania POD'a wymieniłem pickup mostkowy i zacząłem ustawiać wszystko pod moje wiosło. Zajęło mi to kilka tygodni włącznie z dobieraniem sprzętu, ale opłaciło się. Kumpel z kapeli ma ESP LP 7 za 1800 funciaków na EMG. Wystarczy, że podłączę jego wiosło tylko pod samego POD'a i wiem, że preset musiałby iść do kolejnej przebudowy. Inne wiosło, inna bajka