Autor Wątek: MOTO-MOTO, czyli czym się lansujecie oraz czym lansować byście się chcieli  (Przeczytany 312697 razy)

Offline MrJ

  • Pr0
  • Wiadomości: 576
  • marudny jeżor
O, miałem napisać ale temat się zaspał ;) Jako że się odespał ;) to ostatnio dojrzałem... no dla odmiany pedziolota ;D konkretnie 307CC. Znałem wersję z fotek - i wiadomo, ciężka dupa jak to w kabrio / cc, klapa bagażnika pod dziwnym opadającym kątem itepe. Ale ostatnio dojrzałem ją z bliska, podszedłem, obszedłem, obejrzałem, i jest "live" baaardzo zgrabnym kawałkiem auta, na pewno bardziej niż poprzednik (306) w kabriolecie, albo taka Astra CC ("twin top"). Sztuka była podobna jak ta niżej, ciemnoczerwona + chromowe felgi (tylko kształt inny, więcej cieńszych szprych, bodaj 17ki):



Natomiast z bardziej realnych, kolejna "furka maczo mena", czyli...





:zuo:

106 Phase I Rallye, koniecznie biała i na oryginalnych (też białych) stalowych felgach. Silnik przed liftem to "tylko 1,3 101 koni" (po lifcie była wersja xsi 1,6 16v 118koników), ale sorry, w aucie ważącym ~850kg? Co prawda naj-naj-najchętniej to bym szukał 205 1,9 GTI



ale siedząc w temacie francowozów wiem aż za dobrze, że spotkać dzisiaj niedojechany egzemplarz w sensownej cenie to sobie można... No i eksploatacja jest "trochę" inna. Ale przynajmniej mam od niego orydżynalne felgi Speedline 15" (te co na foto) w swojej 306ce ;)
Dyskusja z forumowym skurwysyństwem jest jak gra w szachy z gołębiem - nieważne ile umiesz, wiesz i jaki masz poziom. Gołąb i tak wskoczy na szachownicę, rozjebie figury, nasra i wydrze dziób że wygrał.