Autor Wątek: Kolejny stopień wtajemniczenia...  (Przeczytany 10098 razy)

Offline Nitram

  • Google Master Class
  • Pr0
  • Wiadomości: 535
  • Beerserker
Kolejny stopień wtajemniczenia...
« 14 Kwi, 2008, 10:34:56 »
Uwaga :D Temat tylko dla cierpliwych, chcących pomóc ludków dobrej woli  :headbang:

No więc sprawa wygląda tak... Gram sobie już jakieś 3 latka i tak powoli zaczynam mieć dość grania coverów, skali chromatycznej i pentatoniki :D Dość używania pentatoniki na chybił trafił i grania tych samych oklepanych zagrywek które jakoś mi weszły już w łapę... Chciałbym coś więcej niż tylko covery i pseudo bluesowe pitolenie...

Jestem samoukiem w 99% (chwytów E,A,G,D,F ojciec mnie nauczył :D) i nie mam prawie żadnej wiedzy teoretycznej na temat tworzenia muzyki, zasad jakie panują przy tworzeniu utworu itd... Praktycznie kompletne zero jeśli chodzi o teorię...

Technicznie jak na 3latka jest średnio ale nie najgorzej :D Wiadomo... Ćwiczenia się nigdy nie kończą...

Szukam już jakieś pół roku informacji, które pomogłyby mi w przeniesieniu mojego pitolenia na wyższy poziom astralny :D Niestety bezskutecznie! Internetu do tego nie potrafię wykorzystać bo informacje może i są ale strasznie nie usystematyzowane... Na szkołę mnie nie stać...
I tutaj zwracam się do Was... Większość ludków tu na forum ma już swój zespół, gra gdzieś, chyba wszyscy grają swoją muzę... Macie jakąś wiedzę lub chociaż wiecie czego się uczyć żeby tę wiedzę posiąść :) Najbardziej zwracam się do tych którzy mają jakąś wiedzę nabytą od profi nauczycieli ale każda rada będzie super :)