Uwaga
Temat tylko dla cierpliwych, chcących pomóc ludków dobrej woli
No więc sprawa wygląda tak... Gram sobie już jakieś 3 latka i tak powoli zaczynam mieć dość grania coverów, skali chromatycznej i pentatoniki
Dość używania pentatoniki na chybił trafił i grania tych samych oklepanych zagrywek które jakoś mi weszły już w łapę... Chciałbym coś więcej niż tylko covery i pseudo bluesowe pitolenie...
Jestem samoukiem w 99% (chwytów E,A,G,D,F ojciec mnie nauczył
) i nie mam prawie żadnej wiedzy teoretycznej na temat tworzenia muzyki, zasad jakie panują przy tworzeniu utworu itd... Praktycznie kompletne zero jeśli chodzi o teorię...
Technicznie jak na 3latka jest średnio ale nie najgorzej
Wiadomo... Ćwiczenia się nigdy nie kończą...
Szukam już jakieś pół roku informacji, które pomogłyby mi w przeniesieniu mojego pitolenia na wyższy poziom astralny
Niestety bezskutecznie! Internetu do tego nie potrafię wykorzystać bo informacje może i są ale strasznie nie usystematyzowane... Na szkołę mnie nie stać...
I tutaj zwracam się do Was... Większość ludków tu na forum ma już swój zespół, gra gdzieś, chyba wszyscy grają swoją muzę... Macie jakąś wiedzę lub chociaż wiecie czego się uczyć żeby tę wiedzę posiąść
Najbardziej zwracam się do tych którzy mają jakąś wiedzę nabytą od profi nauczycieli ale każda rada będzie super
No i weźmy taki przykład... Ostatnio mi w ucho jazz wpadł
Każdy styl opiera się o jakąś tam pulę skal czy czegoś, są jakieś charakterystyczne akordy, interwały blablabla... Jak, gdzie się nauczyć podstaw gry jakieś stylu? Jak improwizować do podkładu
(dalej mówimy o przykładowym jazzie)? Ja wiem, że to wszystko nie jest łatwe i, że w tydzień się tego nie nauczę no ale jakoś się tego idzie nauczyć i musi być jakiś zbiór informacji na ten temat...