Autor Wątek: Przetworniki do Schectera  (Przeczytany 9194 razy)

Offline maarioo

  • Pr0
  • Wiadomości: 659
Przetworniki do Schectera
« 05 Mar, 2008, 23:19:34 »
Witam!
Ujmę krótko i zwięźle - mam na stanie Schectera Omen7 w standardowym wyposażeniu, jednak nie zadowalają mnie przystawki, które dostałem wraz z nim, a nie znam się za bardzo dziedzinie przetworników. Jakie więc byście mi polecili?
Dodam, że gram dość ciężką muzykę, ale i mieszam trochę w efektach i akustyce. Nie jestem żadnym wirtuozem - szukam po prostu opcji " ładnie brzmi, daje radę i nie można się przyczepić jakoś bardzo do brzmienia ". Aha, no i moja kieszeń nie jest zbyt przeciążona pieniędzmi ;p, więc co do cen proszę o trochę rozsądku - naprawdę profesjonalne rzeczy raczej mnie nie interesują. Chodzi mi bardziej o rząd paruset złotych.
Dla przypomnienia wkleję jeszczę specyfikację tegoż omena :
# Konstrukcja: Bolt-on,
# Skala: 25.5",
# Korpus: Lipa,
# Szyjka: Klon,
# Podstrunnica: Palisander,
# Progi: 24 Jumbo,
# Markery: Kropki,
# Przetworniki: Diamond Plus,
# Elektronika: Vol/Tone/3-Way,
# Mostek: TOM thru-body (chrom.),
# Klucze: Diamond,
# Osprzęt: Chrome,
# Kolor: BLK (Gloss Black)

Mam nadzieję, że dobrze umieściłem temat i że w ogóle ma prawo bytu wsród tylu tematów raczej nie o tak amatorskich sprawach. Czekam na jakąś odpowiedź i dziękuję z góry.
Pozdrawiam  ;D

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 4 305
  • got beagle?
Odp: Przetworniki do Schectera
« Odpowiedź #1 05 Mar, 2008, 23:33:10 »
aktywne czy pasywne?

nie bede oryginalny jeśli doradze merliny
B ( o ) ( o ) B S

Offline Harvest

  • Szatan Osobiście
  • Administrator
  • Wiadomości: 1 239
    • Sevenstring.pl
Odp: Przetworniki do Schectera
« Odpowiedź #2 05 Mar, 2008, 23:47:18 »
A ja popre G-zs'a szczegolnie jesli piszesz ze masz ograniczony budzet. Merliny sa bardzo ok

Offline maarioo

  • Pr0
  • Wiadomości: 659
Odp: Przetworniki do Schectera
« Odpowiedź #3 05 Mar, 2008, 23:55:19 »
aktywne czy pasywne?