Autor Wątek: W poszukiwaniu pierwszej siódemki.  (Przeczytany 8492 razy)

Offline Wayne

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 1
W poszukiwaniu pierwszej siódemki.
« 25 Mar, 2010, 15:37:33 »
Witam! Na wstępie powiem, że jestem zielony jesli chodzi o gitary siedmiostrunowe i proszę o pomoc. :] Sprawa wygląda następująco:
Obecnie gram na Epi Les Paul Standard(od 3 lat), ale prawdę mówiąc, nie jestem do końca zadowolony. Jestem raczej niski, a LP jest dość ciężki i ma strasznie duży korpus(jak dla mnie) - jest więc niezbyt poręczny podczas grania na żywo. Dodatkowo, mój zespół stroi się do drop A#, więc przydałoby się odpowiedniejsze wiosło do takich strojeń.

Poszukuję więc siódemki, a oto moje wymagania:
- coś lżejszego niż LP i o mniejszym korpusie. Koniecznie.
- stały mostek. Nie mam ochoty bawić się w FR
- 24 progi, 2 humbuckery <- chyba ocywiste
- żadnych EMG
- w miarę możliwości nie chcę zbyt jasno-brzmiącej dechy. Jako użytkownik LP, lubię, gdy gitara ma porządny dół.

Kasa jaką moge przeznaczyć: 2500zł. No, chyba że wiosło będzie naprawdę zajebiste to mogę podciągnąć jeszcze ze stówe albo dwie.

Offline Aston

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 971
    • Kanał YouTube
To ja ci polecam Schectera Blackjacka :D
Jest odpowiedzią na wszystkie twoje wymagania ;)

Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 8 755
Paczki z głów!

Offline Dale Cooper

  • American Pro Hater
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 358
    • CTG TV
Hmm to chyba ważniejsze by gitara miała dłuższą skalę, niż to żeby byłą siódemką co? :>
No chyba że się mylę.
mniut i piah

Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 8 755
Hmm to chyba ważniejsze by gitara miała dłuższą skalę, niż to żeby byłą siódemką co? :>
No chyba że się mylę.

W okolicach drop A, to raczej juz siódema, chociaż...
Paczki z głów!

Offline Dale Cooper

  • American Pro Hater
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 358
    • CTG TV
Czym się różni siódemka 25,5 od szóstki 25,5 jeśli chodzi o niskie stroje? :>