Autor Wątek: karta muzyczna  (Przeczytany 8412 razy)

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 4 305
  • got beagle?
karta muzyczna
« 08 Sty, 2008, 22:16:08 »
witam, uposazyłem sie w niezlego laptopa, teraz poszukuje jakiejś zewnętrznej karty muzycznej, cena do 2000, zastosowanie to nagrywanie, chcialbym móc na tym nagrać demko kapeli. Czy da się cos takiego wybrać do tej sumy? W kartach muzycznych jestem zielony :)

Pozdr,
g-zs
B ( o ) ( o ) B S

Offline awake7

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 39
Odp: karta muzyczna
« Odpowiedź #1 08 Lut, 2008, 13:00:53 »
Zobacz sobie E-Mu 0404 USB2

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 4 305
  • got beagle?
Odp: karta muzyczna
« Odpowiedź #2 10 Lut, 2008, 00:47:15 »
specyfikacja spoko, ale moglbys coś więcej napisac? jakies doświadczenie z nią może? Bo googol szczerze mówiąc raczej milczy. Znaczy się cos tam jest ale nic wartościowego
B ( o ) ( o ) B S

Offline awake7

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 39
Odp: karta muzyczna
« Odpowiedź #3 11 Lut, 2008, 14:54:36 »
powiem szczeze ze było to pudełko u mnie w domu nie raz ze wzgledu na to ze mój klawiszowiec tego uzywa. z tego co wiem to ma najpotrzebniejsze rzeczy czyli wejscia wyjscia:) wejscie słuchawkowe ma phantoma co wazne jest nie jest zasilana przez usb tylko ma zasilacz ogólnie koles sie na to nie skarzy i poleca jesli chcesz to jakos was moge skontakltowac on jest porządny facet i udzieli Ci wyczerpujących informacji.

Offline regret

  • Gaduła
  • Wiadomości: 145
  • ,,l,,
Odp: karta muzyczna
« Odpowiedź #4 28 Kwi, 2008, 21:55:07 »
poczytaj  sobie o m-box 2 , bardzo fajna zabawka i do tego dostajesz zawodowy soft pro toolsa
r'n'r

Offline dr.evil

  • Gaduła
  • Wiadomości: 213
  • sqqrv jakih mauo
Odp: karta muzyczna
« Odpowiedź #5 28 Kwi, 2008, 22:26:01 »