Autor Wątek: Jak wyregulować wiosełko? Jestem zielony, a mam chyba delikatny problem:)  (Przeczytany 11901 razy)

Offline bartolinho77

  • Gaduła
  • Wiadomości: 112
  • Mysta bombastyk
    • Gamheden
Witam.
Nie znam się w sumie zbyt na regulowania ukochanego wiosełka, tzn no wiem co do czego jest, ale może powiem tak ze boje sie cokolwiek robic;P Mój ukochany majkel pierdział mi troche na pierwszym progu, ale nic z tym nie robilem, gralem z pol roku na nim, przechowujac go w case, tak ze lezal na plasko w nim i opieral sie na necku. ostatnio patrzac na linie gryfu wzdluz strun odnioslem wrazenie ze gryf jest krzywy, i byl faktycznie (kołyska sie zrobila). tak wiec począłem delikatne naprezanie pręta. i doszedlem do momentu ze gryf jest chyba najbardziej prosty jak to mozliwe, i znowu mi pierdzi na pierwszym progu i teraz jak patrze na linie gryfu to jest tak ze jest prosty a pod sama glowka jakby troche odjezdzal. jakos wydaje mi sie to mega dziwne i boje sie ze cos moze byc nie tak. sprobujecie pomoc? bardzo prosze. zalaczam zdjecia jakie zrobilem, wiem ze moga byc chujowe, dlatego jak chcecie jakies inne ujecia zobaczyc to walcie smialo.
http://img94.imageshack.us/i/28122009839.jpg/
http://img94.imageshack.us/i/28122009840.jpg/
http://img96.imageshack.us/i/28122009841.jpg/
http://img69.imageshack.us/i/28122009842.jpg/
http://img94.imageshack.us/i/28122009843.jpg/

Offline mondomg

  • Uroczy Troll Maruda
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 293
    • mondomg blog
Im dalej w zdjęcia, tym bardziej do łóżka zmierza ten gryf ;D Co to za gitara tak w ogóle? Bo ze zdjęć to nie dość, że nie widać, to raczej trudno będzie pomóc. Ja kiedy miałem pierwszy raz w życiu taki problem to polazłem do lutnika, potem teść stolarz mi to zrobił (tak, wiem :facepalm: ) i jakoś działa...

Offline Drevniak

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 320
  • I'm the black kozioł of your przeznaczenie
"Kobiety tak mają ponieważ niedorozwój emocjonalny często idzie w parze z niedorozwojem intelektualnym. "