Autor Wątek: Czym zajmuję się na co dzień?  (Przeczytany 31885 razy)

Offline Mery

  • Mr. Autorefresh
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 022
  • الحرية في سوريا
Czym zajmuję się na co dzień?
« 16 Gru, 2009, 15:01:09 »
Wiele razy zastanawiałem się co poszczególne osoby porabiają na co dzień. Może rozmawiam z jakimś rzeźnikiem, albo manikjurzystą? Albo jeszcze co gorszego...
Wydaje mi się, że informacja czym się ktoś zajmuje może być pomocna dla innych - będzie wiadomo do kogo uderzyć z jakąś sprawą. Może nie będziecie się wstydzić i się pochwalicie :P

Coby nie być gołosłownym zacznę sam. A więc jestem z wykształcenia elektronikiem (PWr/Elektronika i Telekomunikacja), a specjalizowałem się w akustyce. Właściwie moją dziedziną są hałasy i wibracje. Szczególnie to ostatnie kosi wszystkich, a ja się na tym znam :P
Tak się złożyło w wyniku niesamowitych zbiegów okoliczności dziwnych mogę pracować i zajmować się tym na co dzień. Raczej dziedzina jest bardzo wąska i specjalistów jest mało, a tym samym pracy niewiele. Co gorsza jest dużo ludzi, którzy uważają się za specjalistów, a niestety nie mają wiedzy w tych dziedzinach i wiele rzeczy zostało spierdzielonych - nawet kontraktów na miliony. Świadomość zamawiających jest często nie lepsza i odbierają buble.
Ale wróćmy do tematu - zajmuję się jakby na to nie patrzeć ochroną środowiska - od pomiarów środowiskowych (drogi, linie kolejowe, zakłady przemysłowe, stanowiska pracy, pomieszczenia mieszkalne i wiele innych indywidualnych sytuacji) przez wykonywanie ocen oddziaływania na środowisko, koncepcji, konsultacji aż do projektów ochrony przed hałasem i wibracjami. W większości niestety praca biurowa, ale teraz zimno, więc jest okej.

Mam nadzieję, że za chwilę dowiem się, czy inni się zajmują :)
www.baasa.pl - hałas, pomiary hałasu, mapy akustyczne, analizy akustyczne, projekty akustyczne, farmy wiatrowe, raporty oddziaływania na środowisko w zakresie hałasu, programy ochrony przed hałasem, akustyka budowlana, wibracje.