Nie wiem czy Ci zwrócą choćby 1zł.
W grudniu zamówiłem przez neta akustyka. Kurier(DPD) przywiózł gitę, a że się spieszyłem to nie sprawdziłem przy nim stanu zawartości. Po paru godzinach otworzyłem paczkę i zauważyłem, że na płycie wierzchniej jest wgniecenie, na boku jest pęknięcie, a od spodu też wgniecenie.
Zadzwoniłem w tej sprawie do sklepu i wszystko wyjaśniłem. Obsługa sklepu okazała się bardzo spoko i zamówili kuriera do mnie, by ten sporządził protokół szkody. Dwa dni później przyjechał kurier(ten sam o dziwo) i spisał wszystko, ale nie wziął gitary(powalone). Żeby odesłać gitę do sklepu, sam zamówiłem kuriera... dobra nie będę się rozpisywał i przejdę do meritum.
Z tego co mi wiadomo to DPD nie zwróciło ani grosza sklepowi, bo stwierdzili, że to ja z premedytacją zniszczyłem instrument, by wyłudzić odszkodowanie
. Na szczęście sklep i tak mi uznał reklamację i zwrócił kasę(i tu wielki PLUS dla nich).
Tak więc nie zdziw się, jak firma kurierska się na Ciebie wypnie i powie, że to Ty rozwaliłeś kolumnę.