Autor Wątek: Przełącznik 3 pozycyjny obcina sygnał  (Przeczytany 4610 razy)

Offline MadYarpen

  • Pr0
  • Wiadomości: 587
  • Petrolhead
Przełącznik 3 pozycyjny obcina sygnał
« 03 Mar, 2020, 21:02:14 »
Hej, mam problem z solarem. Czasami (i mam wrażenie, że jest to losowe) po przełączeniu na pickup pod gryfem sygnał niemal znika. Do tego stopnia że wzmacniacz się czyści i jest cicho. Dzieje się to tylko na gryfowym, potem jak przełączę na most jest ok i jak znowu dam gryf to najczęściej problem znika. Nie znam się na elektronice, wizualnie mam wrażenie że jeden z kabelków podpiętych do switcha trzyma się lutu tylko jednym cienkim drucikiem , ale to wszystko jest tak małe, że nie wiem. Do producenta pewnie napiszę.. . Ale chciałbym wiedzieć w czym może być problem, bo i tak przecież na gwarancję nie będę jej odsyłał.

Macie jakieś pomysły? Nawet lutownice kupiłem :) ale w życiu się nią nie posługiwałem więc w sumie słaba jest moja sytuacja :D

E: nie wiem czy dzieje się to w pozycji środkowej. Możliwe, ale nie używam ;)
« Ostatnia zmiana: 03 Mar, 2020, 21:05:28 wysłana przez MadYarpen »

Offline spacelord7

  • Pr0
  • Wiadomości: 768
Jeżeli sygnał zanika i nie ma przy tym trzasków to prawdopodobnie coś zwiera sygnał do masy.

Skoro jesteś nowy w lutowaniu i chcesz lutować wewnątrz komory, to... poćwicz najpierw na czymś innym ;D

Offline MadYarpen

  • Pr0
  • Wiadomości: 587
  • Petrolhead
myślę, że jednak się nie odważę.

Sygnał zanika, ale nie całkiem. I nigdy na mostkowy pickupie.

Jestem w stanie znaleźć problem na oko, czy nie?


Offline spacelord7

  • Pr0
  • Wiadomości: 768
Sprawa jest oczywista. Masz 50% szans - albo znajdziesz na oko albo nie znajdziesz. Niestety nie da się tutaj inaczej odpowiedzieć.

Może wrzuć jakieś bardzo dokładne zdjęcia?

Zomballo

  • Gość
Na 90% zimne luty. :)

Offline MadYarpen

  • Pr0
  • Wiadomości: 587
  • Petrolhead